Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využítí nástrojů web 2.0 při výuce
Doubravová, Lucie ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Diplomová práce Využití nástrojů Web 2.0 ve výuce seznamuje čtenáře s konceptem Web 2.0 a jeho vlastnostmi. V první kapitole jsou definovány základní charakteristiky nástrojů a technologií označovaných termínem Web 2.0. Ve druhé kapitole věnuji pozornost konkrétním službám, které již našly své uplatnění ve výuce a zabývám se způsoby jejich vhodného využití, zejména v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Tato kapitola, zároveň obsahuje konkrétní příklady z oblastí, ve kterých se nástroje Web 2.0 úspěšně uplatnily. Práce se zabývá především využitím Web 2.0 nástrojů v prostředí českých škol. Jelikož služby Web 2.0 nejsou žádnou novinkou, oslovila jsem studenty a vyučující na VŠE a zjišťovala, jaké zkušenosti mají s těmito nástroji jak v osobním životě, tak v kontextu výuky. Třetí kapitola je tedy zcela věnována průzkumu využívání nástrojů Web 2.0 v praxi VŠE. Obsahem závěrečné kapitoly je zamyšlení, jakým směrem se bude web vyvíjet v následujících letech. Stranou nezůstaly ani sociální otázky, spjaté s bouřlivým rozvojem internetu a Webu 2.0.
Přístupy k vytváření elektronické podpory ve výuce
Rajnoch, Adam ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce se zabývá elektronickou podporou ve výuce, především pak přístupy k tvorbě těchto podpor. Cílem práce je vytvořit soubor pravidel a doporučení, který by pomohl s tvorbou elektronické podpory a nabídl základní informace. Tato pravidla a doporučení budou vytvořeny pro tvorbu elektronických médií pro výuku formou e-learningu, tvorbu elektronických prezentací a v poslední řadě pro screencasting. Obsahem práce bude také představení technických a technologických prostředků využívaných k elektronické podpoře výuky a informace o vybavenosti jednotlivých stupňů školství informačními a komunikačními technologiemi.
Možnosti celoživotního vzdělávání pracovníků v IT
Heřman, Jiří ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce se zabývá jedním z aktuálních témat současnosti, a to celoživotním vzděláváním. Klade si za cíl umožnit orientaci v této oblasti a představit hlavní možnosti, jaké nabízí pracovníkům v IT. Práci lze rozdělit na dvě části. První je teoretická, kde je definován proces celoživotního vzdělávání, formy vzdělávání a další důležité pojmy z této oblasti. Druhá přináší přehled nejčastěji používaných metod při vzdělávání pracovníků v IT. U každé je popsáno v čem spočívá a jaké jsou její hlavní výhody a nevýhody. Dále jsou zde specifikována jednotlivá kritéria, jež jsou sledovány u všech možností vzdělávání a dohromady tvoří jejich charakteristiky. V závěru jsou tyto charakteristiky porovnané v přehledné tabulce, což umožňuje zájemců o studium snadno zjistit, který typ vzdělávání je pro něj asi vhodný, a následně si o něm zjistit podrobnosti.
Uživatelé jako omezující prvek při vývoji informačních systémů
Procháček, Jan ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Cílem této práce je přiblížit oblast použitelnosti související s návrhem a vývojem informačních systémů, popsat základní principy návrhu použitelných uživatelských rozhraní, nabídnout alternativní pohled na návrh uživatelských rozhraní a zamyslet se, jak by mělo vypadat ideální uživatelské rozhraní a zda existují postupy, které by vedly k zásadnímu zvýšení použitelnosti systémů a usnadnění adaptace nových technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.