Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modulární algoritmy a interpolace
Kubát, David ; Stanovský, David (vedoucí práce) ; Žemlička, Jan (oponent)
Tato práce se z algebraického hlediska zabývá problémem polynomiální interpolace a problémem rekonstrukce racionálních funkcí (Cauchyova interpolace, Padého aproximace). Dále zahrnuje některé aplikace zobecněné Čínské věty o zbytcích (Hermitova interpolace, rozklady na parciální zlomky). Důležitým teoretickým konceptem pro danou problematiku je Eukleidův algoritmus, kterému je věnována přiměřená pozornost (konkrétně jeho variantě pro obor polynomů). Východiskem je učebnice Modern Computer Algebra od von zur Gathena a Gerharda. Vlastním obsahem práce jsou především řešená cvičení z 5. kapitoly zmíněné učebnice. Ta nejčastěji rozšiřují teorii z učebnice, případně ji doplňují (například důkazy některých tvrzení). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Virtualizace a konsolidace serverů
Streit, Jan ; Kubát, David (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci virtualizace v prostředí malé společnosti s omezeným zdrojem finančních prostředků. Analyzuje stav IT infrastruktury v organizaci. Mapuje přehled dostupných technologií a porovnává je. Stěžejní částí práce je výběr nejvhodnějšího řešení a popis jeho implementace včetně nastavení. Na závěr vyhodnocuje přínos řešení společnosti.
Osobní multimediální knihovna
Koukal, Jan ; Dvořák, Radim (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo seznámit se se specifikacemi multimediálních souborů a jejich atributů a také prostudovat možnosti, kterých lze využít pro jejich správu. Dále bylo nutné zaměřit se na již hotová řešení podobného typu, z nichž bylo možné se inspirovat a čerpat zkušenosti. Cílem práce bylo z nabytých zkušeností a poznatků navrhnout funkční multiplatformní aplikaci, která bude umožňovat efektivní správu a prohlížení těchto souborů a poskytovat tak uživateli dostatek relevantních informací. V další části pak byla aplikace implementována a testována a představuje plně funkční výsledek celé práce.
Multiplayer karetní hry žolíky
Marek, Lukáš ; Dvořák, Radim (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci karetní hry žolíky. Hra je navržena jako klient-server aplikace. Uživatelé se připojí na server a mají možnost přidat se k již vytvořené hře nebo si založit vlastní hru. Aplikace je implementována v programovacím jazyce C++ s použitím frameworku Qt.
Robotický model lidského myšlení, cítění a chování
Pač, Peter ; Kubát, David (oponent) ; Kněžík, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je navrhnout a sestrojit základní model lidského myšlení, cítění a chování, který je založen především na vědomostech obecné a kognitivní psychologie. Řešení je demonstrovatelné na robotovi schopném pohybu a generování vizuálnich a akustických efektů. Práce popisuje návrh a implementaci tohto systému a zaměřuje se na důležité funkce, zajímavosti a experimentování se zkonstruovaným robotem.
GUI pro deskovou hru Dostihy a sázky
Očenáš, Marek ; Kubát, David (oponent) ; Kněžík, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit rozhraní (GUI) deskové hry Dostihy a sázky, které umožní uživateli (hráči) ovládat hru na virtuálním hracím plánu a bude také hlídat dodržení všech herních pravidel. V textu této práce je popsána vlastní hra a její pravidla, návrh vzhledu GUI a rozmístění herních prvků v herním okně, návrh na implementaci herních pravidel tak, aby hráči nebylo umožněno hrát proti pravidlům a návrh na zajištění síťové komunikace několika takových rozhraní. Dále je popsáno konečné řešení a jeho odchylky vůči návrhu s ukázkami vzhledu programu.
Elektronická vzdálená správa domácnosti
Altrichter, Jan ; Stružka, Jaroslav (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vytvoření modelu systému pro vzdálenou správu domácnosti a inteligentní domácnosti. Zaměřuje se zejména na bezpečnost hlídaného objektu a jednoduché vzdálené ovládání připojených zařízení. Jako centrální řídící jednotka je použit FITkit, ke kterému jsou připojeny zařízení, a ke komunikaci používá ethernetový modul. Vytvořený systém je vyvinut pro práci na operačním systému Windows. Součástí práce je fyzicky realizovaný model systému.
Desková hra Vládci podzemí
Kawulok, Lukáš ; Kubát, David (oponent) ; Doležel, Michal (vedoucí práce)
V této práci se zabývám převodem deskové hry Vládci podzemí na PC. Počítačová verze hry se bude řídit stejnými pravidly, jako desková hra. Výsledné řešení umožňuje síťovou hru, možnost uložení aktuálního stavu hry, zpětné nahrání a pokračování ve hře. V době tvorby tohoto projektu, je k dostání tato hra pouze v deskové podobě. V dokumentaci uvádím postup, jakým bylo řešení vedeno a také pravidla hry. Na konci je uveden průběh testování hry v praxi a odhalení nedostatků a následná oprava nalezených chyb. Projekt byl vytvářen v jazyce C# v prostředí Microsoft Visual Studio 2010, k vytvoření GUI je využito techniky WPF.
Demonstrační aplikace pro zpracování otisku prstu
Malinka, František ; Kubát, David (oponent) ; Dluhoš, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit program, který bude názorně a srozumitelně demonstrovat jednotlivé fáze zpracování otisku prstu. Program je implementován v jazyce C++ s využitím multiplatformní knihovny Qt pro tvorbu uživatelského rozhraní. Pro získání otisků prstů v reálném čase je použit senzor Lumidigm, kterým bylo nasnímáno celkem 100 otisků prstů od 10 různých osob a dosažené výsledky byly zhodnoceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.