Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trendy spotřebního chování v čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele
Kadilák, Michal ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je objasnit trend spotřeby parfémů v českém ekonomickém prostředí a jeho odklon od většiny dalších trendů zaměřujících se primárně na úsporu nákladů jednotlivce. Zajímat mě bude nejenom popis trendu samotného, ale hlavně odhalení skrytých motivací spotřebitele. K naplnění tohoto cíle jsem využil metod kvalitativního výzkumu při sběru a interpretaci dat. Výzkum byl proveden na skupině pěti respondentů formou individuálních hloubkových rozhovorů. Postupně jsem zjišťoval důvody odlišností všeobecné spotřeby v krizi a spotřeby parfémů, jakožto prostředku sebeprezentace spotřebitelů. V závěru byli odhalené vnitřní motivy spotřebitelů k takovému chování a spotřebě parfémů. Zjištění byli propojené s teoriemi Cooleyho a Belka, které se týkají vnímaní vlastního zrcadlového "já" spotřebiteli a konceptu "rozšířeného já". Trend jako celek potvrdil svou přítomnost mezi respondenty a svou závislost na identitě jednotlivých spotřebitelů a jejich vnímaní okolního světa.
Attitudes and behavior towards healthy lifestyle between consumers in different groups
Kunderová, Martina ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Práce se zaobírá vnímáním zdravého životního stylu mezi spotřebiteli ze skupin studentů, pracujících a důchodců. Pomocí metody kvalitativního výzkumu-focus group odhaluje rozdíly vnímání zdravého životního stylu, rozdíly ve složení jídelníčku a nákupních zvyklostí. Dále zkoumá překážky ve zdravém stravování a dostupnost a kvalitu informací o zdravé životosprávě mezi skupinami.
Zhodnocení komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II
Váňová, Michaela ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce analyzuje účinnost komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II. Pro kompletní zhodnocené dané marketingové činnosti byly provedeny tři analýzy: analýza účinnosti kampaně z hlediska kliniky GHC jakožto zadavatele kampaně, analýza účinnosti kampaně s ohledem na sledovanost pořadu Mladší o pár let II a analýza účinnosti kampaně na základě kvalitativního výzkumu cílové skupiny kliniky GHC.
Materialism among young Czechs and Slovaks in comparison with other countries
Šefčíková, Natália ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vnímání materialismu mladých Čechů a Slováků a porovnává je s výzkumy uskutečněnými v jiných zemích. Teoretická část se soustředí na vymezení pojmů jako materialismus, konzumní společnost a z tohoto hlediska následně charakterizuje spotřebitele z vybraných zemích. Propojením kvantitativních a kvalitativních metod výzkumu dotazníkového šetření použitého v praktické části se blíže zaměřuje na analýzu vztahu české a slovenské mládeže k materialismu. Cílem je podat marketérům potřebné informace týkající se materialismu a na základě toho jim pomoci ovlivnit mladé spotřebitele v různých kulturách ve svůj prospěch, získat konkurenční výhodu a zefektivnit tak marketingový mix.
Zdravý životní styl mladých lidí: porovnání přístupu jedinců pocházejících z města a z venkova
Říšský, Jan ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Práce se zaobírá otázkou vnímání zdravého životního stylu mladými lidmi. Porovnává oficiální a neoficiální diskurzy s názory mladých lidí. Ověřuje rozdíly skupin jedinců vzniklých na základě odlišnosti jejich bydliště (rozdělení město / venkov a rodinný dům / byt). K práci byly zhotoveny dva výzkumy -- kvalitativní a kvantitativní. Kvalitativní výzkum byl prováděn metodou hloubkových rozhovorů se šesti informátory. Kvantitativní výzkum byl prováděn formou dotazníkového šetření. Touto formou bylo osloveno 156 respondentů. Autor rozšiřuje dosavadní studie týkající se zdravého životního stylu a tématu spotřebního chování mladých lidí. Nabízí nový možný způsob rozdělení spotřebitelů podle toho, zda do své spotřeby reflektují i další sféry svého života, morální hodnoty a přesvědčení (kategorie "spotřebitel idealista"), anebo se při spotřebě soustředí čistě na praktický užitek pro jejich osobu (kategorie "spotřebitel pragmatik")

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.