Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
An innovation audit as a tool of improvement of innovation efficiency of organization
Jakúbek, Marek ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Kubovský, Josef (oponent)
Schopnost podniku inovovat tvoří jeden z nejdůležitějších předpokladů udržení si konkurenční výhody a zabezpečení budoucího růstu. Existuje předpoklad, že malé a střední podniky nevěnujú příliš velkou pozornost managementu inovací. Práce se věnuje inovačnímu auditu jako nástroji sloužícímu pro zhodnocení současné situace managementu inovací a inovačních aktivit v podniku Memsource a.s. Cílem této práce je pomocí inovačního auditu identifikovat silné a slabé stránky oblastí ovlyvňující inovace a navrhnout zlepšení v oblasti managementu inovací v daném podniku. Výsledkem vykonání inovačního auditu je poskytnutí obrazu o skutečné situaci managementu inovací v daném podniku, přičem jsou formulovány doporoučení za účelem zvýšení inovační výkonnosti podniku.
Faktory hodnoty start-up projektů pro investory v České republice a metody oceňování
Habrnal, Marek ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Starý, Oldřich (oponent) ; Špaček, Miroslav (oponent)
Hlavním cílem práce bylo vytvořit normativní model stanovení hodnoty early stage společnosti ve fázi seed nebo startup, který bude použitelný podnikateli i investory a zohlední ohodnocení kvalitativních faktorů hodnoty. Dílčím cílem bylo identifikovat významné faktory ovlivňující hodnotu early stage společnosti ve fázi seed nebo startup, která zatím negeneruje žádné, nebo má velmi malé tržby. Na základě výzkumu mezi investory a jinými odborníky na oceňování, early stage společnosti a venture kapitál byly významné faktory nejen identifikovány, ale byly stanoveny i jejich váhy. Kvalita hodnocení investiční příležitosti má zásadní vliv na výnosnost kapitálu investora. Současně znalost klíčových faktorů hodnoty a mechanismu ocenění může pomoci podnikatelům nastavit si reálná očekávání při snaze o získání kapitálu pro financování startup projektu. Proto je potřeba nabídnout srozumitelný metodický rámec použitelný oběma stranami. Vlastní výzkum byl rozdělen na dvě etapy, individuální rozhovory s investory a dotazníkové šetření. Bylo potvrzeno, že nejvýznamnější jsou faktory spojené s kvalitou managementu a zakladatelů firmy.
Analýza inovačních procesů ve Společnosti Provident Financial, s.r.o.
Hrušovská, Petra ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza inovačních procesů Společnosti Provident Financial s.r.o. , jejich zhodnocení a doporučení pro jejich řízení. Důraz je kladen zejména na produktové inovace, které přinášejí hodnotu jak pro zákazníka, tak pro Společnost. Podpůrným cílem je zhodnocení inovačního prostředí ve Společnosti. Přínosem bude zhodnocení inovačních procesů v konkrétní firmě z hlediska jejich správného řízení a měření jejich efektivnosti.
Gamifikace a její využití při designu služeb
Laky, Jan ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Fuksa, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá termínem gamifikace, jeho původem, dez/interpretací a možnou budoucností. Gamifikace vychází ze hry a jejího historického vývoje, který je v práci popsán od antických dob až po éru počítačů. Tím se dostáváme ke vztahu gamifikace a digitálních technologií, které dokážou rozvinout její opravdový potenciál. V praktické části vycházím z identifikovaných gamifikačních principů a na jejich základě vytvářím model vlastní gamifikované služby. Samotnému tvůrčímu procesu předchází analytická část, kde snažím identifikovat mezeru na trhu a tu svým řešením vyplnit.
Vývoj nového produktu s využitím přístupu design thinking
Školová, Alena ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Špaček, Miroslav (oponent)
Předmětem předkládané diplomové práce je inovační proces podle metodiky design thinking, jehož výsledkem je potenciálně úspěšný nový produkt v podobě deskové hry. Práce prvně reflektuje teoretické přístupy k inovacím obecně, k dělení inovací podle různých hledisek i k modelům inovačního procesu. Dále je podrobněji představen přístup design thinking, neboť je tento přístup aplikován v praktické části na konkrétní případ vývoje nového produktu. Teoretickou část uzavírají metody hodnocení investic, které napomohou zhodnotit ekonomickou smysluplnost dalšího rozvoje a případně zavedení nového produktu na trh. Praktická část je uvedena zadáním předmětu inovačního procesu a představení trhu deskových her, které je následováno již samotným vývojem nového produktu podle design thinking, tedy fází inspirace, ideace a implementace. Výsledkem inovačního procesu je desková hra, která díky empatii vůči potenciálním zákazníkům v úvodní fázi reaguje a odpovídá jejich potřebám a přáním a která má tak potenciálně možnost být na trhu úspěšná. Její ekonomickou životaschopnost se podařilo potvrdit skrze aplikaci vybraných metod finančního hodnocení investic.
Ocenění inovativní organizace
Klim, Michal ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Holečková, Lenka (oponent)
Cílem práce je kvantifikovat hodnotu inovativní organizace STOMATOLOGICKÉ CENTRUM MUDr. IVO MAREK s.r.o. a jejího inovačního procesu. Ocenění jsou provedena výnosovou metodou diskontovaných cash flow ve variantě APV. Hodnota inovačního procesu je určena jako rozdíl výnosové hodnoty podniku a hypotetického podniku, který je stejný jako oceňovaný, ale je očištěn o vliv inovačního procesu. Výsledný odhad hodnoty a jeho podíl na hodnotě podniku vykazuje velký význam inovačního procesu na hodnotě podniku.
Open innovation as an essential part of a company's innovation strategy
Skibinska, Olesia ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Lyiubinets, Jaroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování inovační strategie firmy se zaměřením na otevřené inovace. Práce je rozdělena na dvě částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše. Věnuje se především definici inovací a představení základních přístupu k jejich řízení. Popsán je taky princip auditu připravenosti k aplikaci technik otevřených inovací. Závěr teoretické části popisuje moderní a budoucí trendy v IT odvětví. Praktická část se zabývá analýzou stávající situace ve firmě, provedením auditu přípravenosti a vytvořením inovační strategie pro R&D oddělení s důrazem na otevřené inovace.
Evaluation and creation of the strategic plan of the Czech Philharmonic
Lacová, Diana ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikace, analýza a následné hodnocení strategického záměru České filharmonie ve snaze přispět k jeho potenciálnímu zlepšení a rozšíření metodologie evaluace v kulturní sféře. To bude docíleno prostřednictvím rozhovorů s managementem příspěvkové organizace i analýzou současné strategie pomocí vybraných strategických nástrojů a metod hodnocení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním tématem teoretické části je vymezení strategického managementu a jeho nástrojů a dále popis metod a přístupů evaluace strategického plánu. Praktická část je věnována popisu a hodnocení současné strategie České filharmonie, jejíž výstupem je formulace zlepšujících opatření a nových strategických variant.
Process management in the logistic company and its implementation and evaluation
Sedláková, Soňa ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou procesního managementu. Jejím cílem je identifikace procesů ve vybrané firmě a jejich následné grafické zpracování v podobě procesní mapy. Mapování procesů proběhlo pomocí kombinace několika technik - účast na mapovaných procesech, one-to-one rozhovory a pozorování. Součástí praktické části je také situační analýza. Při analýze makroprostředí byla využita PEST analýza, která definuje politickou, ekonomickou, sociální a technologickou situaci v České republice. V rámci analýzy odvětví se práce zabývá trendy v e-commerce a balíkovou dopravou. Za účelem analýzy konkurenčního prostředí byl vypracován Porterův model pěti sil. Analytická část je obohacena analýzou SWOT. V závěru práce na základě zjištění vyplývajících z převedených analýz autorka formuluje návrhy na zlepšení vybraných firemních procesů.
Výběr dodavatele reklamních předmětů v mezinárodní společnosti
Matura, Marek ; Fotr, Jiří (vedoucí práce) ; Špaček, Miroslav (oponent)
Předmět práce představuje analýza a řešení rozhodovacího problému "výběr dodavatele reklamních předmětů v mezinárodní společnosti" při využití metod vícekriteriálního rozhodování při respektování rizika v rozhodování. Cílem práce je výběr vhodného dodavatele a poskytnutí doporučení managementu společnosti pro řešení obdobných rozhodovacích problémů. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o metodách a postupech rozhodovací analýzy, které jsou poté v praktické části aplikovány na konkrétní projekt s cílem optimalizovat rozhodovací proces a nalézt nejlepší variantu rozhodování. V závěru jsou poskytnuta doporučení pro řešení obdobného problému v budoucnu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.