Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 246 záznamů.  začátekpředchozí182 - 191dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová aplikace pro vizualizaci hodnot v geografických souřadnicích
Kašpar, Petr ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Vizualizace dat v mapách je technika zobrazení dat reprezentujících veličiny s vazbou na prostorové prvky. Tato práce si klade za cíl vytvořit webovou aplikaci umožňující vizualizovat data v konkrétních geografických souřadnicích a poskytnout tak podklad k analýze veličiny v mnoha různých úrovních zobrazení od obecného přehledu až po jemné detaily. Knihovna Geovisto umožňuje vizualizaci generických dat a jejich vazeb, nicméně tyto vizualizace jsou územně vymezené dle států a nepracují s konkrétními souřadnicemi. To je pro některé druhy analýzy nevhodné a zároveň to zněmožňuje vizualizace dat, které pracují s konkrétními geografickými souřadnicemi. Zaměřil jsem se na rozšíření této knihovny o mapové vrstvy schopné vizualizovat data v souřadnicích.
Web Application for Creation of Public Transport Maps
Lazúr, Juraj ; Škarvada, Libor (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
With the growing population of urban agglomerations, we can see an increasing frequency of traffic, which leads to traffic problems such as traffic jams. The most often solution of local governments is create a functioning system of public transport. However, this creates increased demands of passengers on clear, easy-to-understand and accurate information about these systems. The aim of this work is to simplify the process of creating maps, schemes of public transport lines. The purpose of the proposed application is to provide a wider group of users a clear and easy-to-use tool for creating interactive public transport maps that can be integrated into the websites of cities and municipalities. The outputs of the application should primarily serve to better passengers orientation in public transport systems, to shorten the time of travel by public transport.
Information System of the Agility Competition Organizers
Ondrušková, Magdaléna ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this work was to design and create information system of the Agility Competition Organizers. The information system was created like web application implemented in Python language using Django framework and PostgreSQL database system. Final application simplifies an organization of agility competitions, provides competitors with statistics of dog and also analysis of results using association rules. Users can connect their account with Google account, and also can use Google calendar. Information system was successfully created and tested by potential users. 
Webová aplikace pro správu univerzitních projektů
Shapochkin, Viktor ; Sadovský, Petr (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalařská práce se zabývá návrhem, implementací a testováním webové aplikace pro správu a řízení univerzitních projektů. Aplikace umožnuje uživatelům vytvářet, sledovat a upravovat jednotlivé projekty. Běh a stav projektů je reprezentován pomocí Ganttova diagramu. Aplikace je implementována v jazyce JavaScript a je rozdělená na dvě časti - server a klient. Server běží na platformě Node.js s použitím rozhrání Express.js a databáze MongoDB. Klientská část aplikace je implementována pomocí JavaScript knihovny React.
Graphical Visualization of Incident Handling
Markovičová, Veronika ; Holkovič, Martin (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the proposal and implementation of components that visualize data on incidents and their states. These components aims to create a clear visualization of incidents and their states that would facilitate the search for information on incidents and thus streamlining their work. One of the components created shows a detailed description of individual states of incident. The second created component shows either one or more incidents as the sequence of their states on the timeline. As a suitable tool for visualization and demonstration of created components, dashboard has been chosen. Components were consulted and tested with Flowmon.
Web Application for Defining Graphical Objects on a Map
Tlčina, Andrej ; Škarvada, Libor (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
The goal of the bachelor thesis is to create an authoring system that will help users to create thematic maps with custom geographical objects and custom generic datasets. This bachelor thesis presents an authoring system that provides tools for creating simple and complex geographical objects. The system allows users to import their datasets, containing generic data, like data about sales, wages, population. The data, contained in mentioned datasets, can be mapped to created geographical object using an identifier. The bachelor thesis is an extension of the project Geovisto, which uses predefined geographical objects for data visualization. The extension will bring the possibility of creating custom graphical features or editing predefined ones, which can be used in other parts of the project.
Mobilní aplikace pro netradiční seznamování lidí
Demel, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit novou seznamovací aplikaci, která napravuje nedostatky stávajících řešení. Jako hlavní nedostatky se ukázaly neosobní seznamování a souzení na základě vnějšího vzhledu. Ty jsou napraveny užitím geolokačních nástrojů pro vyhledání spojení v blízkém okolí, psychologického modelu MBTI a omezením času, po který si uživatelé mohou psát. V práci je postupně rozebrána problematika současných aplikací, návrh řešení dílčích problémů a poté popis implementace samotné aplikace. Ta se skládá z multiplatformní mobilní aplikace a API. Samotná multiplatformní aplikace byla implementována jako mobilní nativní aplikace použitím React Native. API bylo implementováno jako REST API. Aplikace využívá služeb Firebase pro uchovávání dat, zasílání notifikací a autentizaci uživatelů. Pro vyhledávání vhodných spojení v okolí je použito lokalizační API zařízení.
Real-Time Prediction of Football Matches Results
Drankou, Aliaksandr ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This thesis studies the problem of real-time football matches results prediction. It consists of several steps, including the acquisition of suitable dataset and training of the prediction model. The prediction model is represented by two types of neural networks: feedforward and LSTM recurrent neural network. Different combinations of input features are tested to achieve the best performing model.  Both models achieved a classification accuracy of about 67.5%, where feedforward network accuracy starts from 54% at the beginning of the match and achieve 93.54% by the end of the match.  In addition to widely-used metrics such as categorical accuracy and log-loss, each model is evaluated in the simulated betting environment.Experiments within betting evaluation have shown that LSTM can't compete with feedforward network, as in each betting run LSTM network ended up with a balance, dropped by more than 90%. However, the feedforward network achieved an ROI (return on investment) of 0.39% in a betting simulation run with one of the configurations. As a result, a neural network approach, especially the feedforward network, has proved to be quite successful in terms of predicting real-time football matches results. Moreover it allowed to build a profitable betting strategy upon it.
Multiplatform Photo Organizer
Urmínová, Magdaléna ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor's thesis focuses on creating a multi-platform desktop application for photo organisation and management. It analyses user requirements and explains the concept of photography metadata. Later, it studies the principles of usable multi-platform application design and describes three used frameworks for multi-platform development. Electron is introduced, and its architecture is illustrated. The process of the application implementation is described, along with a list of used tools and libraries. The evaluation of the application was determined both by user testing and performance testing.
Mobilní aplikace pro hledače pokladů
Skaličan, Robin ; Škarvada, Libor (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace má ulehčit práci se záznamem nálezů hledačům s detektorem kovu při svém hledání. Cílem je také usnadnit další komunikaci s archeology ohledně nálezů. Při zjišťování požadavků uživatelů a kontaktování archeologů vznikl požadavek na rozšíření zadání o webovou aplikaci. Její implementace umožňuje zaznamenaná data z mobilní aplikace zobrazit a zjednodušuje případnou další komunikaci s nálezcem. Tato data jsou uložena v databázi Firebase Realtime Database. V mobilní aplikaci je implementované mapové zobrazení pomocí knihovny Leaflet a funkce vycházející z požadavků uživatelů. Pro většinu implementace byly použity programovací jazyky Java a JavaScript. Výsledkem mé práce jsou dvě aplikace pracující se společnou databází.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 246 záznamů.   začátekpředchozí182 - 191dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.