Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh lávky přes silnici I/11 v Ostravě
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes směrově rozdělenou komunikaci I/11.. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové obloukové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou pomocí tyčových závěsů ve tvaru „V“. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.20. Rozpětí lávky je 48,71 m, volná šířka 4 m, výška uprostřed činí 7,5 m. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
Návrh železničního obloukového mostu přes silnici I/33
Uher, Michal ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je alternativní návrh nosné konstrukce jednokolejného ocelového železničního mostu o jednom poli. Most se nachází v km 44,179 na trati Jaroměř - Dvůr Králové. Překračovanou překážkou je silnice I/33. Teoretické rozpětí je 42 m. Hlavní nosná konstrukce je Langerův trám. Je tvořena trámem, obloukem, závěsy, mostovkou vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosné prvky jsou z oceli S355J2+N, S235J2+N, S355NL. Návrh jednotlivých částí je prováděn podle platných norem ČSN EN.
Návrh ocelobetonové obloukové lávky přes řeku Svratku
Vraňanová, Veronika ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl návrh nosné konstrukce obloukové lávky před řeku Svratku. Lávka je o jednom poli s rozpětím 52,5 m. Nosná konstrukce je tvořena dvojicí trámů zavěšených na dvojici k sobě skloněných oblouků. Mostovka je spřažená s ocelovými příčníky. Model konstrukce byl proveden ve výpočetním programu Dlubal RFEM 5.07. K posouzení jednotlivých prvků nosné konstrukce byl použit program Microsoft Excel. Ve výpočtech bylo uvažování se zatížením větrem, pohybem chodců a jejich vlivem na dynamiku konstrukce. Při návrhu byly rovněž zohledněny fáze výstavby. Ve statickém výpočtu byly provedeny posudky spřaženého průřezu, hlavních nosníků ocelové konstrukce, systémových táhel, vybraných spojů na konstrukci a také byl proveden návrh ložisek a mostního závěru. Na závěr byla zpracovaná výkresová dokumentace a technická zpráva, dle zadaného rozsahu. Posouzení a návrh konstrukce byl proveden dle platných norem.
Návrh silničního ocelobetonového komorového mostu na obchvatu Bludova
Kuba, Michal ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh nosné konstrukce komorového silničního mostu na obchvatu města Bludov. Most je navržený jako spřažený ocelobetonový o 5 polích s rozpětím 31,25 m; 40,0 m; 60,0 m; 60,0 m; 40,35 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořená ocelovou komorou, uzavřenou železobetonovou deskou mostovky, vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosná konstrukce pro každý dopravní směr je řešená samostatně. Překračovanou překážkou je řeka Morava a železniční trať v 2, respektive 3 poli. Návrhová kategorie převáděné komunikace I/44 je S 21,5/100, komunikace je vedena v směrovém oblouku. Výška ocelové komory je závislá od limitované stavební výšky mostu a je navržená na 2,5 m. Most bude vysouván, betonován na montážních podpěrách. Návrh jednotlivých části konstrukce ocelové komory a betonové desky je převáděn podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S 355 a beton C 35/45.
Návrh silničního spřaženého mostu na obchvatu Bytomi
Uhl, Milan ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bude návrh spřaženého mostu o čtyřech polích. Diplomant prověří dvě varianty návrhu – konstrukci spojitou a konstrukci o čtyřech prostých polích.
Návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně
Doležal, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl variantní návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně. Mostní nosník je navržen jako spojitý s teoretickými rozpětími 65 m + 106 m + 65 m. Byl uvážen vliv stálého zatížení, klimatického (nerovnoměrná a rovnoměrná změna teploty, vítr), smršťování, sedání a dopravního zatížení dle příslušných Eurokódů. Součástí je technická zpráva, statický výpočet, výkresová dokumentace a výkaz materiálu a nátěrových ploch. Výpočtový model byl vytvořen v programu SCIA Engineer.
Most v obci Návsí přes řeku Olši
Mendroková, Magda ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelového obloukového mostu s mezilehlou ocelobetonovou mostovkou na silnici III. třídy. Tato konstrukce přemosťuje vodní překážku – řeku Olši v obci Návsí. Vzdálenost os uložení na opěrách je 48,5m. Nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořena betonovou deskou spřaženou s příčníky. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene „V“.
Alternativní návrh železničního mostu v km 19,459 tratě Děčín - Oldřichov přes dálnici D8
Bilík, Ondřej ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je alternativní návrh nosné konstrukce jednokolejného ocelového železničního mostu o třech polích. Most se nachází v km 19,459 na trati Děčín - Oldřichov. Překračovanou překážkou je dálnice D8. Rozpětí polí je 28,38m + 41,28m + 28,38m. Hlavní nosnou konstrukci tvoří plnostěnné ocelové nosníky proměnné výšky 2,3m ~ 3,8m, které jsou v osové vzdálenosti 6 metrů a jsou vyztuženy podélnými a příčnými výztuhami. Dolní mostovka, která nese průběžné kolejové lože, je tvořena železobetonovou vanou spřaženou s ocelovými příčníky. Všechny nosné prvky konstrukce jsou vyrobeny z oceli S 355. Při zpracování byly použity zejména normy ČSN EN 1991 – 2 Zatížení konstrukcí – Zatížení mostů dopravou, navrhování a posuzování konstrukce je podle ČSN EN 1993 Navrhování ocelových konstrukcí, ČSN EN 1994 - 2 Navrhování spřažených ocelobetonových konstrukcí – obecná pravidla pro mosty.
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.
Lávka pro pěší v Nové Karolině v Ostravě
Havelka, Jiří ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší. Lávka překlenuje pozemní komunikace a železniční trať. Jedná se o návrh nové konstrukce v Nové Karolině v Ostravě. Lávka má rozpětí 200 m. Nosnou konstrukci tvoří dvě dvojice k sobě skloněných oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene “V”. Mostovka je mezilehlá ocelová ortotropní. Oblouky jsou spojeny v horní části zavětrováním. Větrové ztužidlo má tvar příhradové soustavy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.