Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digital Asset Optimization
Baxa, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Cílem této práce je: přinést teoretické definování a vymezení oblasti Digital Asset Optimization (Optimalizace digitálních aktiv) a popsat současný stav a uvést postupy optimalizace v jednotlivých dílčích oblastech, kterými se Digital Asset Optimization zabývá. Práce tedy rozebírá postupy optimalizace pro vyhledávací stroje zejména v oblastech video obsahu, obrázků, map a dalších typů dokumentů, které se na Internetu v současnosti vyskytují a které mohou být přínosné pro firmy v jejich marketingových aktivitách na Internetu.
Charakteristiky ve webdesignu - analýza rozvržení stránek v e-shopech v ČR
Novák, Ondřej ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
V dnešní době informačního věku význam internetu neustále narůstá. Krom toho, že je internet bezedným zdrojem informací a téměř neomezeným komunikačním kanálem, je i mocným prostředkem k dosažení zisku. Tohoto potencionálu jsou si mnozí vědomi, a proto na internetu a webu založili své podnikání, či rozšířili své služby do této dimenze. Důsledkem je samozřejmě prudký nárůst konkurence v oblasti e-commerce. Společnosti se všemi možnými způsoby snaží zaujmout zákazníka. Proto lze v poslední době v oblasti návrhu a tvorby webu sledovat jisté tendence zaměřené na potřeby a pohodlí uživatele. Tato práce je věnována jedné významné části návrhu webu. A to sice layoutu, tedy rozvržení stránky a rozmístění jejích základních prvků. Práce obsahuje teoretickou část, popisující charakteristiky layoutu webové stránky, a praktickou část, která je věnována analýze layoutu internetových obchodů v ČR.
Navigace v e-shopech v České republice
Míka, Filip ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Práce si klade za cíl vyhodnotit stav webové navigace z hlediska webdesignu na vybraném vzorku internetových obchodů v České republice. Výzkum je dosažen stanovením metodiky, která definuje: šetřený vzorek internetových obchodů, šetřené typy navigací a zkoumané kvalitativní charakteristiky spjaté s designem webové navigace. Dle stanovaných kritérií je prezentováno vyhodnocení stavu včetně shrnutí nejdůležitějších poznatků formou autorova doporučení. Práce je rozdělena do čtyř celků. První kapitola přináší úvod do webové navigace a stanovuje filosofii, jakou je k práci přistupováno. Následuje teoretické pojednání o navigačním systému a designových charakteristikách, které je výchozí informační základnou pro třetí část stanovující metodiku kvalitativních charakteristik spjatých s designem navigace, které jsou v závěrečném oddílu na vybraném vzorku vyhodnoceny.
Kritické faktory ovlivňující podnikání v segmentu webových her
Feige, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá formulací kritických faktorů úspěchu (CSF) ovlivňujících podnikání v segmentu webových her. Za tímto účelem nejprve vymezuje webové hry oproti ostatním online hrám a následně popisuje hlavní vývojové etapy této části trhu nejprve na světové a následně i na české úrovni. Jako další zdroj informací dále využívá výsledků analýzy aktuálního stavu trhu, která je rozdělena do dvou částí -- hráčské a vývojářské. Díky kombinaci získaných poznatků jsou pak v závěrečné části práce definovány samotné kritické faktory úspěchu včetně jejich základní charakteristiky a vlivu na celé podnikání v segmentu webových her -- to vše se zvláštním důrazem na rozdíly v přístupech českých a zahraničních vývojářů.
Aplikace na Facebooku
Malík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce popisuje prostředí, ve kterém fungují aplikace na, v současnosti nejrozšířenější sociální síti Facebook, takzvané Facebook Platform. V úvodu se zde popisují základy fungování sociálních sítí včetně jejich specifických vlastností a umístění sítě Facebook mezi ostatními na internetu. Další část se zabývá výčtem ideových principů a praktických prostředků pro tvorbu aplikací na této platformě. Práce se rovněž zaměřuje na vystihnutí aktuálního stavu na trhu s aplikacemi na Facebook Platform, včetně popsání nejvýznamnějších vývojářů a principů, jimiž své úspěchy získali. Rovněž se snaží zevrubně zmapovat demografické informace o uživatelích na sociální síti Facebook. Následná praktická ukázka může sloužit jako návod a nasměrování budoucích vývojářů k užitečným zdrojům informací a osvědčených principů. Nakonec je popsány nejčerstvější informace o budoucím vývoji platformy.
Metodika analýzy a návrhu webu (MANW)
Karlec, Jakub ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním předmětem práce je návrh metodiky analýzy a návrhu webu, zkráceně MANW. V první části práce je definován metodický rámec, na základě kterého bude metodika vystavěna. Ten vychází z metodického rámce MEFIS, který je následně přizpůsoben specifickým potřebám vývoje webových aplikací a stránek. Druhá část práce je věnována rešerši existujících metodik pro realizaci webových projektů. Na základě této rešerše jsou vytipovány prvky metodik, které jsou vhodné pro užití při analýze a návrhu, a tyto prvky jsou později začleněny do metodiky MANW. Poslední část práce je věnována samotnému popisu metodiky, jejích charakteristik a prvků. Cílem práce je připravit jednoduchou metodiku analýzy a návrhu webových stránek a aplikací, která se dá využít v rámci agilního vývoje webu. Metodika je popsána fázemi, procesy, rolemi, vstupy a výstupy a dalšími prvky, které jsou definovány ve vypracovaném metodickém rámci. Výstupem procesů metodiky jsou podklady pro implementaci, spuštění a provoz webových řešení. K tomu, aby mohla být metodika vypracována, musel být nejprve vymezen pojem metodika a definován metodický rámec, do kterého je metodika vsazena. Dalším východiskem pro návrh vlastní metodiky byla rešerše existujících metodik, která slouží jako úvod do problematiky realizace webových projektů a poskytuje přehled vhodných nástrojů. Výstupem práce je metodika MANW, která je syntézou firemní praxe a teorie v podobě metodického rámce. Tato metodika je snadno modifikovatelná a zejména díky jasné definici procesů může firmám, které ji implementují, přinést efektivní řešení fáze analýzy a návrhu webových produktů.
Využití metodiky WCAG 2.0 při hodnocení použitelnosti a přístupnosti webů nízkonákladových leteckých společností s důrazem na zákazníka
Sedláček, Ondřej ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Náplní této práce je oblast použitelnosti a přístupnosti webových stránek. Jako cíl jsem si stanovil vytvořit způsob hodnocení webů nízkonákladových leteckých společností, založený na metodice WCAG 2.0. Toto hodnocení bude následně aplikováno na webové stránky tří konkrétních nízkonákladových aerolinek. Na základě výsledků chci prokázat, zda letecké společnosti skutečně dbají na přístupnost svých stránek například i pro handicapované zákazníky a pomocí procentuálního vyjádření charakterizovat do jaké míry splňují jejich stránky pravidla pro přístupnost. Mezi testovanými weby se objeví nejvýznamnější nízkonákladoví letečtí dopravci operující na území České republiky. A to jak zástupci zahraničních firem, tak také českých. Na závěr bude vybrán vítěz se stránkami nejlépe odpovídajícími kritériím hodnocení.
Analýza zdrojů příjmů sociálních médií
Vojtěšek, Cyril ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Abstrakt Tato práce je analýzou finanční stránky provozování populárních sociálních médií. Podrobně se zabývá čtyřmi z nich, které spadají do třech skupin: sociální sítě (Facebook), komunity (YouTube a LinkedIn) a mikroblogovací služby (Twitter). Každá z těchto služeb má svá specifika a je rozebrána v samostatných kapitolách. Hlavním cílem práce je zanalyzovat zdroje příjmů těchto čtyř médií. Tomuto tématu je věnována druhá část, která je stěžejní a ze všech částí nejrozsáhlejší. Vychází z úvodní části, která popisuje zda-li a jak je možné vyjádřit tržní hodnotu sociálních médií. Třetí část pak obsahuje návrhy autora, jak by bylo možné zdroje příjmu z předchozí části upravit či zavést nové. Část poslední nabízí srovnání současné situace na trhu sociálních médií se situací, ve které byl internetový business v roce 1999, a která skončila tzv. dot com bublinou.
Obsah a pozice copywritingu v životním cyklu webu
Přikryl, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy, rešerše a syntézy dostupných zdrojů a literatury popsat roli web copywritera z hlediska obsahu, pozicovat copywriting v rámci životního cyklu webu a ověřit účinnost copywritingu na základě jeho aplikace na konkrétní webové stránce. Největším přínosem této práce je kromě přiblížení důležité - ale stále nepříliš doceněné - role web copywritera začlenění web copywritingu do jednotlivých etap životního cyklu vývoje webu. Praktická část práce je přínosná jako názorná ukázka aplikace principů web copywritingu na existující webovou stránku. Diplomová práce je strukturovaná do čtyř kapitol (vyjímaje úvod a závěr). V první kapitole je nastíněna internetová kultura a specifika z ní plynoucí pro oblast web copywritingu. Následně jsou zevrubně popsány zásady a charakteristiky webových textů z hlediska jejich struktury a obsahové konstrukce. Ve druhé kapitole je popsána vazba web copywritingu na rychle rostoucí marketingový nástroj optimalizace pro vyhledávače. Tato kapitola obsahuje také popis obsahové a kvalifikační stránky role SEO resp. web copywritera. Třetí kapitola je věnována začlenění aktivit spadajících pod web copywriting do procesního modelu životního cyklu webu. V poslední kapitole je na praktickém příkladu demonstrována aplikace web copywritingu na web, který je již ve fázi provozu. Klíčová slova: web copywriting, životní cyklus webu, SEO, web copywriter, webový obsah
Optimalizace a propagace webu
Mika, Jaroslav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na oblast optimalizace webových stránek pro fulltextové vyhledávače a další způsoby jejich propagace v rámci Internetu. Cílem mé práce je aplikovat jednotlivé prostředky optimalizace a propagace webu na jeho životní cyklus a na procesy probíhající v rámci tohoto životního cyklu. Pro dosažení takto stanoveného cíle jsem diplomovou práci rozdělil do tří relativně samostatných částí. První část je věnována popisu životního cyklu webu a vybraným procesům probíhajícím v rámci tohoto životního cyklu. Druhá část je pak věnována popisu jednotlivých prostředků optimalizace a propagace webu. V závěrečné části jsem aplikoval popsané prostředky optimalizace a propagace webu na životní cyklus webu a procesy s ním spojené, které jsem popsal a znázornil v první části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.