National Repository of Grey Literature 141 records found  beginprevious121 - 130nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Franchising as a form of entry to the market
Kotová, Šárka ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
The work deals with franchising as a way of business. It explains what franchising means, basic notions, advantages and disadvantages. It describes development in the Czech Republic and contemporary situation. In conclusion there is a concrete company, which uses this way of business in the Czech Republic, introduced.
Vedení a motivace lidí na základě zkušenosti z AIESEC
Fous, Zdeněk ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Turnerová, Lenka (referee)
Cílem této práce je na základě vlastních zkušeností z AIESEC a nastudované literatury navrhnout komplexní model ideálního týmu a popsat jeho charakteristiky, analyzovat a zhodnotit fungování týmů pod mým vedením a porovnat je s navrženým modelem týmu ideálního. Smyslem práce je ucelená a podrobná sebereflexe mého působení jako vedoucího několika týmů v AIESEC a vyvození patřičných závěrů pro mé kvalitnější vedení týmu v budoucnosti.
Motivácia a vedenie zamestnancov vo firme
Kleinová, Martina ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Turnerová, Lenka (referee)
Bakalárska práca sa zaoberá motivovaním a vedením zamestnancov, vplyvom hmotných i nehmotných faktorov vplývajúcich na intenzitu motivácie vo firme Lumil. V rámci práce bol rozdaný dotazník zamestnancom firmy, na základe čoho bol zhodnotený stupeň motivačných postupov využívaných vo firme. Zvláštnu kapitolu tvorí popis histórie a predmetu činnosti, zároveň i formy motivovania zamestnancov v konkrétnej spoločnosti.
Přijímací pohovory
Kratochvíl, Petr ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Turnerová, Lenka (referee)
Práce je zaměřena na problematiku náborů a přijímacích pohovorů. Teoretická část pojednává o klasifikaci pohovorů s podrobným popisem jednotlivých fází výběrového řízení. V praktické části hodnotí styl přijímacích pohovorů ve finančně poradenských firmách v České republice včetně popisu konkrétních případů. V reakci na uvedené kritické zhodnocení celého systému je v této práci vysvětlen konkrétní pracovní postup, jehož účelem je komplexní zefektivnění procesu výběrových řízení. Závěrečná fáze práce následně pojednává o významu neverbální komunikace v procesu přijímacích pohovorů.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Janáková, Kristýna ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Tato práce se zabývá problematikou franchisingu. V první části jsou vysvětleny charakteristické rysy, základní principy této metody, její výhody, nevýhody a jednotlivé druhy franchisingu. Dále je analyzována franchisová smlouva, manuál a popsána situace v České republice. Druhá část se zaměřuje na franchisingový koncept ?Potrefená husa? společnosti Pivovary Staropramen a.s. Tento koncept je podrobněji analyzován a zhodnocen na základě průzkumu, veřejně dostupných informací a údajů společnosti Pivovary Staropramen a.s.
Motivation system of the retailing company as instrument of building loyal employees
Kadlecová, Petra ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Lipperová, Blanka (referee)
Práce hovoří o motivaci a jak pomáhá každému člověku dosáhnout vytyčeného cíle. Na čem všem je motivace závislá a jak jí lze využít k budování loajálních zaměstnanců a proč je výhodne pro zaměstnavatele si udržet stálé pracovníky. Motivace lze využít i tehdy, když například vedoucí pracovník potřebuje podpořit práci svého podřízeného a tím napomoci k dosažení cílů celé organizace.
Motivace pracovníků jako nástroj budování loajality
Hájková, Lucie ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Práce se zabývá tématem motivace pracovníků. V první části jsou popsány jednotlivé teorie a faktory motivace a jejich užití. Praktická část je aplikovaná na společnost ČSA a.s., kde je provedem dotazníkovou formou průzkum spokojenosti a motivace zaměstnanců.
Firemní kultura
Hloušková, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Turnerová, Lenka (referee)
Tématem práce je firemní kultura - jeden ze základních organizačních prvků nezbytných pro dlouhodobou prosperitu firmy. Cílem práce je podat obraz firemní kultury v rovině teoretické a praktické. Práce je rozdělena do tří částí. V první je vysvětlen pojem firemní kultura jako takový a teoretické přístupy k němu, druhá část je zaměřena na Komerční banku a jejího majoritního vlastníka Société Générale. V poslední části jsou uvedeny výsledky výzkumu.
Význam zákaznické typologie pro konkrétní firmu a její využití
Fialová, Rut ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Turnerová, Lenka (referee)
Typologie zákazníků zaměřená na skupinu návštěvníků koncertů vážné hudby. Zjišťuje jejich strukturu, charakteristiky, návyky, preference a media, která tato skupina sleduje. Výzkum je založen na dotazníkovém šetření. Výsledky výzkumu jsou použity pro určení cílové skupiny, na kterou má být namířena reklama.
Motivace pracovníků v KFC
Nitschová, Tereza ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Tato bakalářská práce má za cíl vysvětlit pojem pracovní motivace, teoreticky ji rozebrat a následně přiblížit rozsáhlý motivační systém pracovníků KFC v restauracích v ČR.

National Repository of Grey Literature : 141 records found   beginprevious121 - 130nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.