|
Štíhlý podnik v BAEST, a.s.
Staňová, Jeannette ; Klečka, Jiří (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Bakalářská práce je zaměřena nejprve na charakteristiku štíhlého podniku, dále na jednotlivé principy Lean. Podrobně jsou rozvedeny ty prvky, jež se v současné době v BAEST, a.s., právě zavádějí nebo v nejbližší době plánují implementovat a jimž se blíže věnuji v praktické části. Těmito prvky jsou štíhlé pracoviště, TPM a KAIZEN. Praktická část se zabývá analýzou jednotlivých prvků a návrhem zlepšení systému daného principu nebo jeho implementace.
|
|
Aplikace konceptu Balanced Scorecard v podniku BAEST, a.s.
Klepišová, Hana ; Neumaierová, Inka (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Cílem této práce je napomoci realizaci aktuální strategie v podniku BAEST, a.s. prostřednictvím konceptu Balanced Scorecard. Strategie podniku se v této práci analyzuje a vybírají se nejvýznamnější cíle, které se stávají součástí strategické mapy podniku. Tato práce obsahuje též měřítka a strategické akce k vybraným strategickým cílům. Úkolem strategické mapy je stanovení priorit (na které cíle se má podnik zaměřit, aby dosáhl stanovené strategie), komunikace strategie napříč podnikem a měření naplňování strategie.
|
|
Motivace a hodnocení zaměstnanců ve společnosti Baest, a. s.
Svobodová, Lucie ; Formánková, Dana (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Diplomová práce obsahuje teoretickou část týkající se benefitů, hodnocení a vzdělávání zaměstnanců. Součástí práce je také analýza výše zmíněných oblastí ve společnosti Baest a.s. Analyzován byl systém poskytování benefitů, spokojenost s nimi, jejich důležitost, návrh nových benefitů, zda benefity motivují, stabilizují, jak funguje systém informovanosti. Práce hodnotí spokojenost s podnikovým vzděláváním, využití poznatků v praxi. Dále práce řeší průběh hodnocení zaměstnanců, využití výsledků hodnocení ke stanovení potřeb vzdělávání, k eliminaci faktorů bránících zaměstnancům v práci, jak zaměstnanci systém hodnocení vnímají.
|
|
Systém péče o klíčové zákazníky ve firmě BAEST, a.s.
Čechová, Vendula ; Malý, Václav (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Práce se zabývá specifickou součástí industriálního marketingu a jeho praktické aplikace ve strojírenské společnosti. Definuje odlišnosti marktingu na B2B trzích, hlavní teorie, týkající se řízení vztahů se zákazníky ? koncepty relationship marketingu, key account managementu, customer relationship marketingu a významu informací pro řízení vztahů se zákazníků. Na základě teoretických koncepcí jsou definovány hlavní prvky systému řízení zákazníků, jejichž přítomnost a kvalita je posuzována v praxi. V rámci ochrany citlivých údajů společnosti BAEST je zveřejněna pouze teoretická část práce.
|
| |
| |
| |