|
Článkové roboty
Kolaja, Radim ; Veverka, Petr (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o článkových robotech pro speciální aplikace v členitých prostorech. Úvod práce zahrnuje rozdělení a vývoj v oboru manipulační techniky. Dále se zabývá manipulátory s řetězovou strukturou. V návaznosti na popsané typy článkových robotů byl zpracován kinematický model a následně provedena 3D konstrukce v systému Solidworks. V závěru práce je vypracována vizualizace zhotoveného manipulačního ramene.
|
|
Optimalizace vnitřního materiálového toku
Kovář, Miroslav ; Veverka, Petr (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se týká optimalizace vnitřního podnikového logistického systému. Jejím záměrem je zmapovat a navrhnout nové řešení systému interní dopravy materiálu ve výrobním podniku. Cílem je najít vhodnou metodiku pro daný problém a její následná aplikace na konkrétní případ. Praktická část se zabývá popisem konkrétního případu výrobního systému ve společnosti BOSCH Diesel s.r.o. v jeho závodě v Jihlavě. Popis zahrnuje přehled současného stavu logistického uspořádání a problémy, které ze současného stavu vyplývají. Porovnává se současný stav se stavem navrhovaným a zjišťují se jednotlivá pozitiva a negativa. Součástí analýzy je i počítačová simulace dopravního systému, která byla oporou při potvrzení vhodnosti navrhovaného řešení.
|
| |
|
Řizení průběhu zakázky organizací
Hromková, Ivana ; Veverka, Petr (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na řízení průběhu zakázky organizací. Obsahuje příklady výrobních systémů a jejich analýzu za účelem optimalizace. Při optimalizaci se sledují kriteria jako např. zvýšení propustnosti systému, vytíženost zdrojů a další. Výsledkem práce je návrh řešení vyplývající z výsledků optimalizace výrobního systému.
|
| |
|
Létající robot pro geofyzikální účely
Růžička, Jakub ; Veverka, Petr (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výběrem vhodné konfigurace bezpilotního prostředku se svislým startem a přistáním a možností visu. Proto se soustředí na zmapování převážně vrtulníkových koncepcí, zejména těch které se u takovýchto bezpilotních prostředků používají nebo se pro toto použití jeví jako vhodné. Dále obsahuje měření tahu. Závěrečná část je zaměřena na návrh čtyř konfigurací vhodných pro UAV a jejich porovnáním pomocí AHP.
|
| |