| |
|
Podnikatelský plán na založení vinotéky
Hudcová, Ivana ; Konečný, Marek (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského záměru k založení vinotéky. Obsahuje teoretická východiska nezbytná pro skutečnou realizaci tohoto projektu. Vymezuje základní pojmy potřebné pro analytickou část této práce, podrobné propočty, analýzy a návrhy řešení, které pomohou ovlivnit možný vývoj podniku v budoucnu.
|
|
Podnikatelský plán
Vítek, Ondřej ; Konečný, Marek (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zpracována jako návrh podnikatelského plánu pro založení malého výrobního podniku v oblasti sedacího nábytku bez pevné vnitřní konstrukce. Podnikatelská činnost bude zpočátku provozována jako živnostenské podnikání s následnou změnou právní subjektivity na společnost s ručením omezeným. Práce je rozdělena na část teoretickou, která objasňuje základní pojmy a vymezuje problematiku části praktické, která obsahuje samotný podnikatelský plán, marketingový plán a perspektivy realizace tohoto podnikatelského záměru.
|
|
Podnikatelský plán
Urbánková, Michaela ; Konečný, Marek (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zpracování podnikatelského záměru na založení malé ekofarmy, kde by se ze začátku převážně pěstovala zelenina a ovoce a následně by se tyto plodiny prodávaly spotřebitelům. Teoretická část se zabývá poznatky nezbytnými pro založení a udržení podniku, praktická část je založena na informacích, týkajících se obchodní a finanční situace podniku.
|
|
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Cundová, Kateřina ; Konečný, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešena problematika posilování konkurenceschopnosti tuzemské cestovní kanceláře provozující zahraniční zájezdy. Teoretická část práce zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilovaní konkurenceschopnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky užity v praxi. Hlavní součásti práce je analyzování současného stavu firmy, mikroekonomického a makroekonomického okolí firmy, které ovlivňují její činnost, za účelem vytvoření návrhů, jež by napomohly zvýšit konkurenční schopnost cestovní kanceláře.
|
| |