Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán - internetový portál Gastrosvět.cz
Procházka, Petr ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je popis plánování, vzniku a rozvoje inzertního portálu pohostinských zařízení Gastrosvět.cz, jakožto vlastního projektu realizovaného prostřednictvím Podnikatelského inkubátoru VŠE. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje a popisuje používané pojmy podnikatelský plán, SWOT analýza, bilance, výkaz zisků a ztrát, výkaz cash-flow, analýza bodu zvratu, právní formy podniku, životní cyklus podniku a podnikatelský záměr. Praktická část se již zabývá samotným projektem a obsahuje informace o jeho podnikatelském záměru, know-how, polohové působnosti, segmentaci trhu, časovém plánu, právní formě, podnikatelském cíli, analýze konkurence, SWOT analýze před zahájením projektu, finančním plánování, obchodní strategii, požadavků na systém, marketingu a reklamě.
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Kocián, Petr ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je provést analýzu komunikačního mixu společnosti působící na českém trhu životního pojištění, posoudit efektivitu marketingové komunikace a vyjádřit praktická doporučení pro optimalizaci komunikačního mixu a zvýšení efektivity marketingové komunikace. V teoretické části jsou uvedena specifika marketingu služeb, je definován komunikační mix jako součást marketingového mixu a dále jsou podrobně popsány jeho jednotlivé nástroje včetně možnosti jejich uplatnění. Praktická část obsahuje analýzu těchto složek komunikačního mixu v kontextu zkoumané společnosti, jsou popsány konkrétní případy využití nástrojů komunikačního mixu včetně srovnání s některými projekty konkurenčních subjektů a posouzení efektivity marketingové komunikace na základě provedeného marketingového výzkumu.
Podnikatelský plán Penzion pro seniory
Vyšínová, Anna ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Michněvič, Matouš (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu penzionu pro seniory a zjistit rentabilitu projektu. V praktické části jsem se zaměřila na analýzu trhu v oblasti péče o seniory, predikci jejího vývoje v budoucnu a identifikaci příležitostí na trhu. Kvantifikovala jsem míru výnosnosti, dobu návratnosti investice pro potenciálního investora a stanovila kritické body projektu.
Zpracování podnikatelského plánu s cílem proniknout na trh venkovní reklamy v ČR
Purkrábek, Jan ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Tichá, Klára (oponent)
Cílem práce je sestavit podnikatelský plán nově vznikající společnosti se zaměřením na trh velkoplošné venkovní reklamy, dílčími cíli pak prověřit proveditelnost a rentabilitu záměru, aby se dokázal zadavatel rozhodnout, zda daný záměr uskutečnit či nikoliv. Práce analyzuje tržní prostor, popisuje tržní příležitost i ve vztahu k platné legislativě, odhaduje potenciál trhu, nastiňuje dále konkrétní postup realizace, mapuje zdánlivě největší rizika projektu a na základě těchto projekcí celý záměr kvantifikuje číselně, sestavuje jej do podoby výkazů hospodaření a vyhodnocuje jeho rentabilitu.
Podnikatelský plán Golf Chau Au cestovní agentura, s.r.o.
Nguyenová, Petra ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Nosným tématem této diplomové práce bylo založení cestovní agentury, zabývající se golfovou turistikou majetných vietnamských občanů do Evropy, pořádáním turnajů a poskytováním dalších doplňkových služeb výhradně pro tuto cílovou klientelu. V teoretické části jsem se zabývala představením golfu jako celosvětového sportu, který každoročně získává na popularitě, seznámením s Vietnamem především z pohledu jeho speciálního vztahu k České republice a dále vymezením podnikání a podnikatelského plánu. Praktická část potom obsahuje zpracování samotného podnikatelského plánu se všemi náležitostmi. Poskytuje informace o tom co, jak, komu a za kolik chce firma nabízet. Cílem práce bylo právě vypracování tohoto nástroje pro založení firmy a na jeho základě rozhodnutí, zda má smysl projekt realizovat.
Návrh marketingové strategie Altus Software
Ostrý, Marek ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Návrh marketingové strategie Altus Software je práce, která se zabývá marketingovou strategií IT společnosti dodávající ERP řešení na trhu malých a středních firem. V práci se využívá teoretických poznatků z oblasti strategického marketingového řízení a praktických znalostí autora z oboru informačních systémů ERP. Cílem práce je vypracovat marketingovou strategickou analýzu a v návaznosti na ni vytvořit návrh marketingové strategie. Začátek praktické části popisuje společnost Altus Software a umožňuje i neznalému čtenáři pochopit smysl podnikání společnosti. V průběhu analýzy autor dochází k závěru, že potencionál trhu není využitý a je možné podnikání společnosti dále rozvíjet. Většina obav, které se v praxi objevují, je postavena na nesprávných hypotézách a autor je vyvrací.
Management vs. Leadership
Bouška, Pavel ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Ondrušková, Hana (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo uskutečnit kvalitativní výzkum týkající se odlišných přístupů lidí při plnění úkolů a dosahování cílů a na základě jeho výsledků doporučit optimální přístup k vedení a řízení pracovníků. Pro provedení kvalitativního výzkumu byla použita metoda pozorování, která pro zkoumání daného jevu poskytovala široké možnosti vyhodnocení. Analýzou pozorování se podařilo vyvodit rozdílnost využití přístupů řízení a vedení a to v závislosti na míře potřebné komunikace mezi nadřízeným a podřízeným. Prvky této komunikace jsou predeterminovány paradigmaty, která zastávají jednotliví účastníci diskuse. Ti pak ve svém postoji zahrnují nemalé množství nevyřčených informací. Základním krokem pro jejich změnu je uvědomění si svých stávajících paradigmat.
Podnikatelský plán - Soukromá základní škola
Koudelková, Věra ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Šimková, Klára (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracovat podnikatelský plán založení soukromé základní školy a zjistit rentabilitu tohoto projektu. V teoretické části jsou popsány důvody, proč by měl být podnikatelský plán zpracován, jaké zásady je dobré při jeho zpracování dodržovat a kterými částmi může být tvořen. V části praktické je představen vlastní podnikatelský plán soukromé základní školy dle struktury definované v teoretické části. Více pozornosti bylo věnováno popisu nabízených služeb, analýze trhu, marketingovému plánu, identifikaci rizik a finančnímu plánu, v rámci kterého byla kvantifikována čistá současná hodnota a rentabilita projektu.
Komunikační strategie charitativního projektu
Gregová, Alena ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Práce se zabývá vymezením základních pojmů, které se vztahují ke komunikační strategii. Dále se věnuje popisu a analýze komunikačního mixu vybraného charitativního projektu. Součástí této práce je i shrnutí výsledků provedeného vlastního výzkumu, který se zabýval efektivitou použitých nástrojů komunikačního mixu. Poté jsou vymezena pozitiva a negativa zvolené komunikační strategie daného projektu. Protože mají charitativní projekty a organizace mnohá specifika oproti komerčním organizacím a protože tato specifika a odlišnosti se samozřejmě projevují také v komunikační strategie, je těmto specifikům a odlišnostem věnována v této diplomové práci patřičná pozornost.
Příčiny zániku nových firem na trhu
Nestrašil, Boris ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Cílem práce je nalézt nejčastější příčiny zániku nových firem na trhu během prvních tří let. Dílčími cíli je pak vymezit externí a interní příčiny a nalezení vlastností podnikatelů, které způsobují zánik firem. Práce je přínosem pro začínající podnikatele, které seznámí s faktory, jichž se mají vyvarovat. Práce vychází z průzkumu mezi podnikateli, kteří působili na českém trhu a byli nuceni svou činnost ukončit. Práce ukazuje nejčastější příčiny zániku firem, které způsobují podnikatelé nebo manažeři. Ukazuje i příčiny zániku firem, které jsou zapříčiněny externími faktory, které nejsou v kompetenci odpovědných osob podniku. Hlavními příčinami jsou nedostatečné plánování, špatný peněžní tok, neurčení koncových zákazníků a konkurenční boj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.