Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchising a jeho použití v praxi
Zánová, Daniela ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na franchising a jeho využití v praxi. Cílem práce bylo vymezit specifika franchisingu v oblasti jazykových služeb a připravit podklady pro implementaci franchisingu v Jazykovém Institutu Praha s.r.o. Zejména se jedná o popis činností jednotlivých oddělení společnosti, vymezení potencionálních slabých míst a návrh na jejich odstranění. V další části práce jsou rozpracovány podmínky pro udělení franchisy. Součástí práce jsou také doporučení a varování pro úspěšný rozvoj a následné fungování franchisingové sítě.
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Kocián, Petr ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je provést analýzu komunikačního mixu společnosti působící na českém trhu životního pojištění, posoudit efektivitu marketingové komunikace a vyjádřit praktická doporučení pro optimalizaci komunikačního mixu a zvýšení efektivity marketingové komunikace. V teoretické části jsou uvedena specifika marketingu služeb, je definován komunikační mix jako součást marketingového mixu a dále jsou podrobně popsány jeho jednotlivé nástroje včetně možnosti jejich uplatnění. Praktická část obsahuje analýzu těchto složek komunikačního mixu v kontextu zkoumané společnosti, jsou popsány konkrétní případy využití nástrojů komunikačního mixu včetně srovnání s některými projekty konkurenčních subjektů a posouzení efektivity marketingové komunikace na základě provedeného marketingového výzkumu.
Podnikatelský plán Golf Chau Au cestovní agentura, s.r.o.
Nguyenová, Petra ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Nosným tématem této diplomové práce bylo založení cestovní agentury, zabývající se golfovou turistikou majetných vietnamských občanů do Evropy, pořádáním turnajů a poskytováním dalších doplňkových služeb výhradně pro tuto cílovou klientelu. V teoretické části jsem se zabývala představením golfu jako celosvětového sportu, který každoročně získává na popularitě, seznámením s Vietnamem především z pohledu jeho speciálního vztahu k České republice a dále vymezením podnikání a podnikatelského plánu. Praktická část potom obsahuje zpracování samotného podnikatelského plánu se všemi náležitostmi. Poskytuje informace o tom co, jak, komu a za kolik chce firma nabízet. Cílem práce bylo právě vypracování tohoto nástroje pro založení firmy a na jeho základě rozhodnutí, zda má smysl projekt realizovat.
Komunikační strategie charitativního projektu
Gregová, Alena ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Práce se zabývá vymezením základních pojmů, které se vztahují ke komunikační strategii. Dále se věnuje popisu a analýze komunikačního mixu vybraného charitativního projektu. Součástí této práce je i shrnutí výsledků provedeného vlastního výzkumu, který se zabýval efektivitou použitých nástrojů komunikačního mixu. Poté jsou vymezena pozitiva a negativa zvolené komunikační strategie daného projektu. Protože mají charitativní projekty a organizace mnohá specifika oproti komerčním organizacím a protože tato specifika a odlišnosti se samozřejmě projevují také v komunikační strategie, je těmto specifikům a odlišnostem věnována v této diplomové práci patřičná pozornost.
Příčiny zániku nových firem na trhu
Nestrašil, Boris ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Cílem práce je nalézt nejčastější příčiny zániku nových firem na trhu během prvních tří let. Dílčími cíli je pak vymezit externí a interní příčiny a nalezení vlastností podnikatelů, které způsobují zánik firem. Práce je přínosem pro začínající podnikatele, které seznámí s faktory, jichž se mají vyvarovat. Práce vychází z průzkumu mezi podnikateli, kteří působili na českém trhu a byli nuceni svou činnost ukončit. Práce ukazuje nejčastější příčiny zániku firem, které způsobují podnikatelé nebo manažeři. Ukazuje i příčiny zániku firem, které jsou zapříčiněny externími faktory, které nejsou v kompetenci odpovědných osob podniku. Hlavními příčinami jsou nedostatečné plánování, špatný peněžní tok, neurčení koncových zákazníků a konkurenční boj.
Podnikatelský plán - developerský projekt firmy Irbos s.r.o.
Myšák, David ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je popis plánování, vzniku a realizace developerského projektu firmy IRBOS, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje a popisuje používané pojmy podnikání, podnik, podnikatel, živnost, podnikatelský plán, možnosti financování a organizační strukturu podniku. Praktická část se již zabývá samotným projektem a obsahuje informace o podnikatelském záměru, personálním obsazení, marketingové a obchodní strategii a finanční stránce projektu.
Politické události roku 1938 na stránkách regionálního tisku. Příčiny a důsledky dohody z Mnichova
KŘÍŽEK, Miroslav
Tato práce má za úkol přiblížit důležité politické události roku 1938, tak jak byly viděny z pohledu regionálních periodik, dále pak rozebrat příčiny a důsledky dohody z Mnichova. Práce je rozdělena do dvou hlavních bloků. V první části je jedním z cílů této práce bylo zachytit reakce tisku na probíhající politické události celého roku 1938. Druhá část práce se zabývá fenoménem mnichovské dohody a jejích příčin a důsledků které měla pro další vývoj Evropy. Jako podklady pro mou práci jsem použil dostupný dobový český tisk, regionálně zaměřený a doplněný o odbornou literaturu.
Analysis of the communication mix in SME segment
Hlohinová, Monika ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Hlavním cílem práce je provést podrobnou analýzu komunikační strategie společnosti působící v stavebnictví na českém trhu. Důraz je kladen na problematiku komunikačního mixu a vhodné uplatnění jednotlivých nástrojů mixu v závislosti na konkrétních projektech. Součástí práce je také srovnání využívání nástrojů komunikačního mixu dané společnosti s obvykle používanými nástroji v oboru na domácím trhu, případně na zahraničních trzích.
Podnikatelský plán
Horáková, Ivana ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem mé diplomové práce je sepsání podnikatelského plánu, jehož záměrem je založení agentury Irský sen s.r.o. Agentura bude zprostředkovávat práci českým studentům do Irské republiky. V teoretické části jsou sestaveny podklady pro strukturu a obsah podnikatelského plánu. V praktické části si nejprve představíme Irskou republiku prostřednictvím SLEPT analýzy a seznámíme se se specifiky zdejšího prostředí. Analýza je zaměřena na oblasti, které mohou mít přímý dopad na fungování společnosti Irský sen s.r.o. SLEPT analýza bude dále aplikována i na Českou republiku. Po provedení SLEPT analýzy, která slouží k lepší orientaci na obou trzích, se zaměříme na samotný podnikatelský plán. Na závěr bude zhodnocena reálnost založení a fungování společnosti Irský sen, s.r.o.
Příčiny neúspěchu podnikání malého nebo středního podniku
Moravec, Martin ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Má práce s názvem "Příčiny neúspěchu podnikání malého nebo středního podniku" je zaměřena na provozování tenisového areálu. V její teoretické části nastiňuji obecné příčiny neúspěchu podnikání malých a středních firem, které následně aplikuji v části praktické.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.