Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Burianová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Direct marketing bude posilovat svoji pozici mezi jinými formami marketingové komunikace. Jeho prostřednictvím je možné oslovit danou cílovou skupinu rychle, osobně, účinně a s okamžitou zpětnou vazbou. V praktické části své práce jsem nastínila proces tvorby kampaní v České spořitelně a zanalyzovala tři typy kampaní na konkrétních příkladech. Hlavním doporučením je zaměřit se na identitikaci klíčových okamžiků, tzv. eventů v (finančním) životě klienta a jeho následné oslovení relevantní nabídkou.
Šikana
BURIANOVÁ, Kateřina
Cílem této práce bylo zmapovat zkušenosti, názory žáků a jejich orientaci v problematice šikany. Dále jsem se snažila podchytit ty části problematiky, ve kterých se žáci špatně orientují či jim chybí základní informace. Výzkum byl prováděn na dvou rozdílných základních školách, jedné z města a jedné z vesnice, tudíž mým záměrem bylo i porovnat názory dvou z části rozdílných skupin žáků. První část této práce obsahuje základní teoretické informace o problematice šikany, zahrnující poznatky nejen o šikaně samotné a jejích zákonitostech, ale i o prevenci a řešení. Druhá část práce je zaměřena na zpracování dotazníků získaných od dětí 7. a 8. tříd dvou základních škol.
Mezikulturní rozdíly v neverbální komunikaci v mezinárodním obchodním jednání.
Burianová, Kateřina ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Tato práce má sloužit na jedné straně jako vysvětlení nejrůznějších aspektů a faktorů kulturních odlišností, které mají vliv na obchodní jednání v mezinárodním prostředí, na straně druhé jako teoretický základ neverbální komunikace a představení jejích základních prvků. Neverbální způsob lidské interakce bývá často podceňován, a to nejen ve vzdělávání, ale i v manažerské praxi. Protože jsou neverbální signály člověku přirozené a vysílá je naprosto automaticky, často si je neuvědomí a není je schopen korigovat. To na něj může mít neblahý dopad nejen v osobním životě, ale zejména v tom pracovním. Zkušený obchodní partner totiž dokáže takovéto informace identifikovat a následně je správně interpretovat, čímž získává velkou výhodu při jednání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.