Original title: Internetový marketing ve vyhledávačích pro www.archcich.cz
Authors: Hadrava, Tomáš ; Koudelka, Jan (advisor) ; Stříteský, Václav (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato práce se zabývá aplikací metod a pravidel marketingu ve vyhledávačích na internetovou prezentaci www.archcich.cz. Základním cílem teoretické části je kvantifikování základní teorie marketingu ve vyhledávačích. Praktická část obsahuje aplikaci metod na zlepšení viditelnosti www.archcich.cz
Keywords: klíčová slova; SEM; SEO

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1866

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-995


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share