Original title:
Zhodnocení kvality služeb poskytovaných v Dobré čajovně v Teplicích
Translated title:
Evaluation of quality of services in Dobrá Tea in Teplice
Authors:
Bartáková, Veronika ; Hůlová, Marie (advisor) ; Chvojková, Helena (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Zhodnocení kvality služeb v Dobré čajovně v Teplicích má 2 části: zhodnocení z pohledu zákazníků a zaměstnanců. Zhodnocení výchází z vyplněných dotazníků, vyhodnocuje se pomocí grafů. Většina zákazníků je spokojena se službami, které Dobrá čajovna poskytuje.The evaluation of quality of services in Dobrá Tea in Teplice has two parts: the evaluation in customer's opinion and in employees' opinion. The evaluation go from filled-out working papers and it is evaluated with diagrams. Most of customers is satisfied with services in Dobrá Tea in Teplice.
Keywords:
concept of improvement; Dobrá Tea; quality of services; Dobrá čajovna; kvalita služeb; návrhy na zlepšení
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13768