Název:
Zhodnocení kvality služeb poskytovaných v Dobré čajovně v Teplicích
Překlad názvu:
Evaluation of quality of services in Dobrá Tea in Teplice
Autoři:
Bartáková, Veronika ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Zhodnocení kvality služeb v Dobré čajovně v Teplicích má 2 části: zhodnocení z pohledu zákazníků a zaměstnanců. Zhodnocení výchází z vyplněných dotazníků, vyhodnocuje se pomocí grafů. Většina zákazníků je spokojena se službami, které Dobrá čajovna poskytuje.The evaluation of quality of services in Dobrá Tea in Teplice has two parts: the evaluation in customer's opinion and in employees' opinion. The evaluation go from filled-out working papers and it is evaluated with diagrams. Most of customers is satisfied with services in Dobrá Tea in Teplice.
Klíčová slova:
Dobrá čajovna; kvalita služeb; návrhy na zlepšení; concept of improvement; Dobrá Tea; quality of services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13768