Název:
Politická image a negativní kampaně
Překlad názvu:
A political image and negative campaigns
Autoři:
Pečmanová, Jana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Malík, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce zpracovává dvě témata politického marketingu. Popisuje jednotlivé aspekty image politických subjektů a faktory, které ji ovlivňují. Druhé téma tvoří negativní kampaně. V práci je popsán tento novodobý fenomén, jsou uvedeny jeho negativa i pozitiva. Praktická stránka práce se snaží odhalit nahlížení obyvatel malých obcí na tato témata. Výsledky výzkumu mohou být využity politickými stranami v praxi.This essay comprises two themes of a political marketing. It describes constituent elements of image of political subjects and factors that influences it. The second theme comprises negatives and positives of negative campaigns. The practical part shows opinions of these areas. Inhabitants of small town join the research.
Klíčová slova:
image; kampaně; marketing; campaign; image; politics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13623