Název:
Strategie online marketingové komunikace pro stavební portál
Překlad názvu:
The strategy of marketing communication for building portal iSTAVITEL.cz
Autoři:
Bartošová, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kulhánek, Filip (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace na internetu pro nově spuštěný stavební portál iSTAVITEL.CZ. Hlavním úkolem navrhované kampaně je zvýšení povědomí o existenci portálu a započetí budování značky iSTAVITEL.CZ. Navrhovaná kampaň vychází ze současných trendů marketingu na internetu, které jsou popsány v teoretické části.The thesis suppose to provide information about strategy, planning, implementation and evaluation of marketing communication on the internet for new building portal iSTAVITEL.cz.
Klíčová slova:
budování značky; marketing na internetu; výkonový marketing; brandbuilding; direct response marketing; marketing on the internet
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13414