Název:
Analýza trhu periodického tisku v České republice od roku 1989 do současnosti
Překlad názvu:
Analysis of periodical press in the Czech Republic from the year 1989 up to the present
Autoři:
Frantová, Eva ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Erbáková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se v první kapitole zabývá analýzou změn vlastnických vztahů českých celostátních i regionálních deníků a časopisů. Ve druhé a třetí kapitole verbálně i graficky analyzuje změny prodaného nákladu a čtenosti těchto periodik v letech 1989 - 2008. Závěry těchto analýz jsou prezentovány zvlášť pro vybrané segmenty periodik, a to pro deníky, regionální deníky, ženské časopisy, společenské časopisy, exkluzivní magazíny, časopisy o počítačích, zpravodajsko-publicistické magazíny a ekonomické týdeníky. Závěrečná kapitola pak zdůvodňuje dosažené výsledky analýz.In its first chapter, the thesis deals with the analysis of the changes in the Czech daily and regional newspapers and magazines' owners. The second and the third chapter analyse both verbally and graphically changes in sold number of copies and reading of these periodicals in the years 1989 - 2008. Conclusions of the analyses are presented separately for selected segments of periodicals: daily newspapers, regional newspapers, women's magazines, social magazines, exclusive magazines, magazines about computers and IT, news-journalistic magazines and economic weeklies. The last chapter justifies the reached output of the analyses.
Klíčová slova:
analýza; periodický tisk; prodaný náklad; čtenost; čtenářské segmenty; analysis; periodical press; readers' segments; readings; sold numbers of copies
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13367