Název:
Analýza postojů spotřebitelů k typům prodejen
Překlad názvu:
Analysis of the attitudes of consumers to the types of retail outlets
Autoři:
Merklová, Eva ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na zjištění postojů spotřebitelů k různým typům prodejen na českém trhu. Analyzována jsou jak sekundární, tak primární data. Sekundární údaje jsou vytěženy z výzkumu Market&Media&Lifestyle agentury Median. Primární šetření je prováděno metodou ústního dotazování. Cílem je zjištění názorů spotřebitelů, jejich emocí a sklonů k chování, tedy odhalení všech tří dimenzí postojů.The objective of this thesis is to find out attitudes of consumers to different types of retail outlets on the Czech market. There are analysed secondary and primary data in the thesis. Secondary data are extracted from the research Market&Media&Lifestyle of the Median agency. Primary research is carried out face to face. The aim of this thesis is to explore opinions of the consumers, their emotions and predispositions to behavior, to discover all of the three dimensions of the attitudes.
Klíčová slova:
postoje spotřebitelů; typologie prodejen; výzkum trhu; Attitudes of consumers; Market research; Types of retail outlets
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13289