Original title: Simulační model helpdesku
Translated title: Simulation model of helpdesk
Authors: Wasserbauer, Pavel ; Kuncová, Martina (advisor) ; Borek, Ivan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá vytvořením simulačního modelu helpdesku v retailové společnosti. Obsahuje jak teoretický úvod z oblasti podpory IT, ale i nonIT tak také vlastní model s možnostmi optimalizace.
Keywords: helpdesk; ITIL; podpora; service desk; simulace

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1620

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-919


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share