Original title:
Marketing rodinného penzionu ve Vysokých Tatrách
Translated title:
Marketing of a family hotel in the High Tatras
Authors:
Danišová, Magda ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Koudelka, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce "Marketing rodinného penzionu ve Vysokých Tatrách" představuje marketingový koncept pro rodinný penzion, který pojednává o všech aspektech marketingu, které bychom měli vzít v úvahu jak před samotným postavením penzionu, tak v průběhu jeho provozu. Marketing je účinným nástrojem na trhu cestovního ruchu, který spolurozhoduje o úspěšnosti ubytovacího, pohostinského či jiného zařízení poskytujícího služby turistům.Master's thesis "Marketing of a family hotel in the High Tatras" is a marketing concept for a family hotel introducing all aspects of marketing that we should take into consideration both before and during its operation.
Keywords:
hospitality marketing; hotel marketing; marketing of a family hotel; marketing cestovního ruchu; marketing penzionu; marketingový koncept
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13182