Název:
Marketing rodinného penzionu ve Vysokých Tatrách
Překlad názvu:
Marketing of a family hotel in the High Tatras
Autoři:
Danišová, Magda ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Marketing rodinného penzionu ve Vysokých Tatrách" představuje marketingový koncept pro rodinný penzion, který pojednává o všech aspektech marketingu, které bychom měli vzít v úvahu jak před samotným postavením penzionu, tak v průběhu jeho provozu. Marketing je účinným nástrojem na trhu cestovního ruchu, který spolurozhoduje o úspěšnosti ubytovacího, pohostinského či jiného zařízení poskytujícího služby turistům.Master's thesis "Marketing of a family hotel in the High Tatras" is a marketing concept for a family hotel introducing all aspects of marketing that we should take into consideration both before and during its operation.
Klíčová slova:
marketing cestovního ruchu; marketing penzionu; marketingový koncept; hospitality marketing; hotel marketing; marketing of a family hotel
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13182