Název:
Analýza marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of marketing environment of the company Laufen CZ s.r.o.
Autoři:
Urbánková, Šárka ; Kohoutová, Olga (vedoucí práce) ; Penc, David (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce je analýzou marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o. Je to analýza vnitřního a vnějšího prostředí.
Klíčová slova:
analýza; makro prostředí; marketing; mikro; vnitřní prostředí; vnější
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1416