Název: Vůňový Marketing
Autoři: Jurayeva, Mariya ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce je věnované problematice tzv. vůňového marketigu. Jelikož tato oblast není příliš známá v české republice, v rámci práce, jsou podrobně popsány detaily a princip fungování, které vychází z obecného principu vlivu vůní na pocity jedinců. Dále jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, názorně ukazující možností využití vlivů vůní na chování a rozhodování zákazníka.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1849

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8934


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet