Original title:
Informace ze statistiky rodinných účtů a jejich pozice v současném výzkumu trhu
Authors:
Plíšková, Lucie ; Simmová, Hilda (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato práce poskytuje ucelené informace o procesu tvorby statistiky rodinných účtů v České republice. V teoretické části je zaměřena na charakteristiku marketingového výzkumu trhu a jeho pozici v marketingovém informačním systému. V následující části je detailně popsán proces vzniku statistiky rodinných účtů, výběrem zpravodajského souboru počínaje, přes zjišťování a zaznamenávání údajů, zpracováním výsledků konče. Jsou zde také zmíněny klady a zápory statistiky rodinných účtů. Je zde také nastíněn problém panelového efektu a možné způsoby jeho odstranění. Závěrečná část je věnována využití statistiky rodinných účtu pro státní a následně podnikové účely.
Keywords:
kvantitativní výzkum trhu; panelový efekt; statistika rodinných účtů; účty domácností
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1664