Original title: Přímý prodej, výhody a rizika ( na příkladu konkrétní firmy )
Authors: Nová, Alena ; Filipová, Alena (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Bakalářská práce se skládá ze 3 částí. První část popisuje teoretické vymezení obchodu, jeho charakteristiky, druhy a funkce. Druhá část je zaměřena na jednu ze specifických forem prodeje - na přímý prodej a jednotlivé výhody a nevýhody, které jsou s ním spojeny. A poslední, třetí část, je věnována konkrétní firmě, která se tímto způsobem prodeje zabývá - firmě Avon.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1778

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8784


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share