Název: Analýza marketingovej stratégie firmy Semo s. r. o.
Autoři: Varga, Peter ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Prášil, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cieľom tejto bakalárskej práce je porovnať marketingovú stratégiu firmy Semo s. r. o. s trendmi svetového marketingu a popísať špecifiká podnikania na trhu s osivami. Vysvetľuje využitie alebo nevyužietie nástrojov marketingového mixu a stanovuje pozíciu firmy v porovnaním s konkurenciou.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3465

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8781


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet