Název:
Analýza marketingovej stratégie firmy Semo s. r. o.
Autoři:
Varga, Peter ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Prášil, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cieľom tejto bakalárskej práce je porovnať marketingovú stratégiu firmy Semo s. r. o. s trendmi svetového marketingu a popísať špecifiká podnikania na trhu s osivami. Vysvetľuje využitie alebo nevyužietie nástrojov marketingového mixu a stanovuje pozíciu firmy v porovnaním s konkurenciou.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3465