Název:
Kulturní vlivy USA a EU/ČR na oblast marketingu v automobilové produkci
Autoři:
Kostík, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce řeší vliv kultury na marketing automobilových výrobců. Rozdíly mezi evropským a americkým kulturním prostorem a dopady těchto rozdílů na automobilové odvětví a produktovou politiku výrobců. Pomocí obsahových analýz inzertních sdělení v tištěných médiích a internetových stránek práce hledá dopady kultury na tyto aspekty.
Klíčová slova:
automobilový výrobce; Evropa; kultura; marketing; obsahová analýza; trh; USA; zákazník
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1624