Original title: Hodnocení marketingového mixu nakladatelství Fragment
Authors: Maňáková, Martina ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Obadalová, Kateřina (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tématem práce je hodnocení marketingového mixu nakladatelství. Autorka analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použitím nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmu mohly udělat konkurenceschopnější.
Keywords: marketing; marketingový mix; nakladatelství

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1711

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8759


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share