Original title:
Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti
Translated title:
Sales promotions, its structure, economics, accounting and tax context
Authors:
NOVÁKOVÁ, Jana Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
Tématem mé práce je podpora prodeje. Podpora prodeje je jedním z nástrojů nepřímé komunikace v marketingu. Zahrnuje soubor různých motivačních nástrojů převážně krátkodobého charakteru, vytvářených pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých výrobků či služeb. Podpora prodeje dokáže zákazníka okamžitě motivovat k uskutečnění obchodu. Její význam stále roste. Podpora prodeje proto představuje aktuální výhody, které zvláště v současné době hrají velmi významnou roli v konkurenčním boji. Podpora prodeje stejně jako ostatní nástroje propagace souvisí s finančními, účetními, daňovými a dalšími aspekty. Právě jejich vzájemná interakce představuje výsledný efekt podpory prodeje. Vše se promítá do evidence, resp. způsobu vedení účetní a daňové evidence.
Keywords:
discount; sales promotions; sales promotions programme; podpora prodeje; program podpory prodeje; slevy Citation: NOVÁKOVÁ, Jana. Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9570