Název:
Strategie firmy podnikající v oblasti služeb
Překlad názvu:
The strategy of a service providing company
Autoři:
Zmeškalová, Eva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Löwová, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou strategie konkrétní firmy podnikající ve službách v České republice. Analyzuje její schopnost reagovat na změny a čelit problémům, které souvisejí s její činností - zprostředkovávání služeb v zábavném odvětví. Detailně pohlíží na její dílčí strategie vedoucí k dosažení jejích cílů. Zkoumá potenciál hlavních produktů firmy v rámci budoucího vývoje. Soustředí se také na vztah firmy k dodavatelům, konkurenci, zákazníkům i zaměstnancům. Zvažuje formy její marketingové propagace a komunikace vzhledem k vybraným segmentům zacílení.The work is analyzing strategies of a real service providing company doing business in the Czech Republic. It investigates its capability to deal with the changing environment and to face problems in its field - the entertainment industry. In order to see the company's future potential it looks deep into its individual strategies leading to reach the preset goals and examines in detail its main products. Also, it studies its relationship with employees, clients, suppliers and competition. Then, it weights its marketing tools to suggest the appropriate ones according to the chosen segment of its positionning.
Klíčová slova:
inovace; marketingová propagace; positionning; strategie; zprostředkování služeb; innovation; positionning; promoting; providing services; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30132