Original title:
Využitie sociálnych sietí pre potreby ubytovacieho zariadenia
Translated title:
Propagation of accommodation through social networks
Authors:
Vongrej, Maroš ; Žamberský, Martin (advisor) ; Bruckner, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto bakalárska práca sa zaoberá praktickým využitím sociálnych sietí pre účely propagácie ubytovacieho zariadenia. V prvej časti práce sú charakterizované pojmy marketing, internetový marketing a jeho formy. Druhá časť práce sa zaoberá pojmami sociálne siete, sociálne médiá a sociálny graf, ktoré sú hlavným predmetom tejto bakalárskej práce. Tretia časť práce popisuje a v jej závere porovnáva možnosti využitia jednotlivých sociálnych sietí, ktoré autor považuje za vhodné pre využitie na propagáciu ubytovacieho zariadenia. Praktická časť je rozdelená na dve časti, kde prvá časť sumarizuje poznatky potrebné pre tvorbu kampane na sociálnych sieťach a v druhej časti je prakticky spracovaný proces tvorby kampane na sociálnych sieťach na konkrétnom prípade ubytovacieho zariadenia. Záver práce obsahuje zhodnotenie celej bakalárskej práce a vlastný názor autora.Tato bakalářská práce se zabývá praktickým využitím sociálních sítí pro účely propagace ubytovacího zařízení. V první části práce jsou charakterizovány pojmy marketing, internetový marketing a jeho formy. Druhá část práce se zabývá pojmy sociální sítě, sociální média a sociální graf, které jsou hlavním předmětem této bakalářské práce. Třetí část práce popisuje a v jejím závěru porovnává možnosti využití jednotlivých sociálních sítí, které autor považuje za vhodné pro využití k propagaci ubytovacího zařízení. Praktická část je rozdělena na dvě části, kde první část sumarizuje poznatky potřebné pro tvorbu kampaně na sociálních sítích av druhé části je prakticky zpracován proces tvorby kampaně na sociálních sítích na konkrétním případě ubytovacího zařízení. Závěr práce obsahuje zhodnocení celé bakalářské práce a vlastní názor autora.This bachelor thesis deals with the practical use of social networks for the purpose of promoting accommodation facilities. The first part of the work describes the notions of marketing, internet marketing and its forms. The second part deals with the concepts of social networking, social media and social graph, which are the main subjects of this bachelor thesis. Third part describes and compares possibilities of social networks, which the author considers to be appropriate to use for accommodation facilities. The practical part is divided into two parts, where the first part summarizes the knowledge necessary for creating campaigns on social networks and the second part practically treats the process of creating campaigns for social networks for the case of accommodation facility. The conclusion contains an evaluation of all undergraduate work and the author's own opinion.
Keywords:
advertising; campaign; marketing; social media; social networks; kampaň; marketing; propagace; sociální médiá; sociální sítě
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29504