Název: Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě
Překlad názvu: ANALYSIS OF ADVERTISING AND SALES PROMOTIONS IN CHOSE COMPANY
Autoři: ČERNÝ, Jiří
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firma; podpora prodeje; prodej; Reklama; trh; Advertising; Company; Market; Sale; Sales Promotion
Citace: ČERNÝ, Jiří. Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8368

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85448


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-13, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet