Název:
Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Překlad názvu:
Marketing strategy of a new online product Promise-Book
Autoři:
Strapatá, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pražská, Terézia (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca analyzuje problém s predsavzatiami a sľubmi v spoločnosti a hľadá riešenie tohto problému prostredníctvom sociálnych sietí formou platformy Promise-Book. Jedným z cieľov práce je vytvoriť podklady pre tvorbu marketingovej stratégie danej platformy. Podklady pre marketingovú stratégiu zahŕňajú: analýzu trhu prostredníctvom dotazníku, ako aj výskumu na základe sekundárnych dát (získaných prostredníctvom štatistík a štúdií z rôznych internetových stránok), ktoré sú zhrnuté do analýzy SWOT, na základe ktorej sú ďalej vyvodené závery a marketingové ciele. Taktiež sú v práci uvedené možnosti reklamy na internete a jednotlivé marketingové stratégie. Tie sú aplikované v marketingovej stratégii na záver práce, ktorá postupuje štandardne: Segmentácia-Targeting-Positioning, Marketingový Mix, Rozpočet a Akčný plán, Monitoring a Vyhodnotenie.Diplomová práce analyzuje problém s předsevzetími a sliby ve společnosti a hledá řešení problému prostřednictvím sociálních sítí formou platformy Promise-Book. Jedním z cílů práce je vytvořit podklady pro tvorbu marketingové strategie dané platformy. Podklady pro marketingovou strategii obsahují: analýzu trhu prostřednictvím dotazníku, jako i výzkum na základě sekundárních dat (získaných prostřednictvím statistik a studií z různých internetových stránek), které jsou shrnuté do analýzy SWOT, na základě které jsou dále vyváděné závěry a marketingové cíle. V práci jsou taky uvedené možnosti reklamy na internetu a jednotlivé marketingové strategie. Ty jsou aplikované v marketingové strategii na závěr práce, která postupuje standardně: Segmentace-Targeting-Positioning, Marketingový Mix, Rozpočet a Akční plán, Monitoring a Vyhodnocení.The master thesis addresses the topic of human ability to keep a promise, resolution and deals with this issue in the context of social networks and internet in the form of online platform called Promise-Book. In particular, the thesis contains data and research materials which could be used as references for the product's marketing strategy. The materials include: market analysis based on a questionnaire research as well as a research based on secondary data acquired from public statistics and studies provided by different internet websites, which are summarized in a SWOT analysis. The thesis also shows different options on internet advertisement and marketing strategies and determines the most suitable one for Promise-Book platform. The marketing strategy is performed in a standard way: Segmentation-Targeting-Positioning, Marketing Mix, Budget and Action Plan, Monitoring and evaluation.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; Předsevzetí; Sliby; Sociální sítě; Výzkum trhu; Market Research; Marketing Strategy; Promises; Resolutions; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29996