Název:
Analýza postavení podniku Prádelna a čistírna Jihlava, s.r.o. na českém trhu
Autoři:
Zárybnická, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Čajka, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: SWOT analýza podniku Prádelna a čistírna Jihlava, s.r.o. Analýza marketingového mixu. Aplikace managementu znalostí na podnik Prádelna a čistírna Jihlava, s.r.o. Analýza spokojenosti zaměstnanců provedená pomocí dotazníkového šetření.
Klíčová slova:
analýza spokojenosti zaměstnanců; malé a střední podniky; management znalostí; marketingový mix; SWOT analýza
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1356