Název:
Srovnání přístupů statistických výzkumů trhu
Překlad názvu:
Comparison of marketing statistic analysis
Autoři:
Havelka, Milan ; Vrabec, Michal (vedoucí práce) ; Průša, Milan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce je zaměřena na výzkum trhu rychlo-obrátkového zboží denní spotřeby. Snaží se porovnat dva přístupy k problematice marketingového výzkumu, z pohledu výzkumu maloobchodníků a výzkumu osob, nebo také výzkumu veřejného mínění. Práce je rozdělena do jednotlivých částí, jak každý obdobný výzkum postupuje. V každém oddíle se snažím přiblížit jednotlivá specifika každého výzkumu, snažím se najít společné a odlišné vlastnosti obou výzkumů. Celá studie spočívá v pochopení přístupu k výzkumu obou firem. Jak výzkum postupuje, kde jsou jeho silné a slabé stránky. Záměrem je nalezení společného obou výzkumů. Při pochopení obou přístupů je možnost vytvoření nové báze výzkumu, který vychází z obou přístupů. Také má vymezit využití obou druhů výzkumů v reálném životě firem.
Klíčová slova:
Analýza trhu; Maloobchodní audit; Marketingový výzkum; Přístupy k marketingovému výzkumu; Spotřebitelský výzkum
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/148