Název: Komunikační mix se zaměřením na využití ochutnávky
Autoři: Skalická, Martina ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se v první části zaměřuje na komunikační mix a jeho nástroje směrované ke konečnému spotřebiteli, ve druhé pak analyzuje účinnost ochutnávky, jakožto prostředku podpory prodeje, potažmo komunikačního mixu.
Klíčová slova: Kit Kat; marketingová komunikace; nástroje marketingové komunikace; ochutnávka; podpora prodeje

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1707

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8342


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet