Original title: Srovnání přístupů statistických výzkumů trhu
Translated title: Comparison of marketing statistic analysis
Authors: Havelka, Milan ; Vrabec, Michal (advisor) ; Průša, Milan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce je zaměřena na výzkum trhu rychlo-obrátkového zboží denní spotřeby. Snaží se porovnat dva přístupy k problematice marketingového výzkumu, z pohledu výzkumu maloobchodníků a výzkumu osob, nebo také výzkumu veřejného mínění. Práce je rozdělena do jednotlivých částí, jak každý obdobný výzkum postupuje. V každém oddíle se snažím přiblížit jednotlivá specifika každého výzkumu, snažím se najít společné a odlišné vlastnosti obou výzkumů. Celá studie spočívá v pochopení přístupu k výzkumu obou firem. Jak výzkum postupuje, kde jsou jeho silné a slabé stránky. Záměrem je nalezení společného obou výzkumů. Při pochopení obou přístupů je možnost vytvoření nové báze výzkumu, který vychází z obou přístupů. Také má vymezit využití obou druhů výzkumů v reálném životě firem.
Keywords: Analýza trhu; Maloobchodní audit; Marketingový výzkum; Přístupy k marketingovému výzkumu; Spotřebitelský výzkum

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/148

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-83


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share