Original title: Význam spotřebních predispozic pro marketingovou orientaci zákazníka a strategii podniku
Authors: Ivánková, Alena ; Koudelka, Jan (advisor) ; Roller, Tomáš (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Které faktory ovlivňují hodnotu pro spotřebitele, na základě kterých kritérií se lidé rozhodují při volbě produktu. Praktické vyhodnocení aplikaci marketingové koncepce v konkrétním podniku (hostel Marabou).
Keywords: hostel; Marabou; nákupní chování; rozhodování spotřebitele

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/557

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8239


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share