Název:
Vnímání značky zákazníkem - Kimberly Clark, s.r.o.
Autoři:
Vrbová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Bělohradská, Andrea (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky zákazníkem na trhu produktů dámské hygieny, konkrétně tampónů a vložek, se zaměřením na značku Kotex. Teoretická část popisuje kupní rozhodovací proces, teorii značky a výzkumu trhu.
Klíčová slova:
Kotex; kupní rozhodovací proces; produkty dámské hygieny; výzkum trhu; značka
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4047