Název:
Strategie vybrané japonské obchodní firmy na domácím a zahraničních trzích
Překlad názvu:
Strategies of the chosen Japanese trading company on domestic and foreign markets
Autoři:
Pěknicová, Iveta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Brož, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce s zabývá popisem a rozborem strategií vybrané obchodní japonské společnosti a také jejich spojením s praxí. Ukazuje také vlivy ekonomického, politického a dalších prostředí na strategie a jejich aplikaci na trzích. V práci jsem se zároveň věnovala Japonsku, jeho kulturním zvyklostem a obchodnímu jednání. V hlavní části jsem se zabývala strategiemi jednotlivých sedmi divizí.In the thesis I describe and deal with Japanese trading company of sogo shosha type. I explain what sogo shosha means, its history and developing. Then I am also focusing on Japanese economy and its habits and cultural traditions. The most important part is about strategies of all 7 divisions of this apanese company.
Klíčová slova:
Japonsko; sogo shosha; všeobecná obchodní společnost; Čína; China; general trading company; Japan; sogo shosha
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29711