Název:
Marketingová strategie firmy Adonis
Překlad názvu:
Marketing strategy of Adonis company
Autoři:
Vajdík, Marek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bencová, Lubica (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnost Adonis působící již 20 let na trhu s relaxačními a kosmetickými výrobky. Obsahem první kapitoly je seznámení se s činností zkoumané firmy. Teoretickou rovinou strategického řízení firmy se zabývá kapitola druhá. Třetí kapitola zpracovává vnější situační analýzu -- analýzu makroprostředí (PEST) a mikroprostředí. K identifikování vnitřního prostředí společnosti slouží SWOT analýza, které zároveň naznačuje možné příležitosti a hrozby vyplývající z trhu. Nejobsáhlejší kapitolu tvoří vlastní analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Nastínění trendů ukazuje aspekty, které by mohly výrazně ovlivňovat budoucí rozhodování kosmetických firem, nebo ovlivňují současný trh již nyní. V závěrečné kapitole jsou uvedeny dílčí vylepšení jednotlivých nástrojů. Závěr obsahuje zhodnocení dosavadní strategie s dílčími potenciálními vylepšeními.Final thesis analyzes the marketing strategy of the company Adonis operating for more then 20 years on the market with beauty products. The content of the first chapter presents basic information of activities regarding examined company. The second chapter is based on theoretical level looking into strategic management. Following chapter handles external situation analysis -- analysis of macro-environment (PEST) and microenvironment. The result of internal identification is shown in SWOT analysis, which brings up the strong and also weak parts of company and shows the possibilities and threats arising from the market. The most comprehensive chapter is analysis of each tool of marketing mix. Outlined trends show aspects that could significantly affect future decisions of cosmetic companies or even in present. The final chapter provides a partial improvement of individual instruments. The closure includes evaluation of existing strategy with specific improvements.
Klíčová slova:
Adonis; analýza; kosmetický trh; marketingový mix; PEST analýza; reklama; strategie; SWOT analýza; Adonis; advertisement; analysis; cosmetic market; marketing mix; PEST analysis; strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29586