Název: Obchodní a marketingová strategie divize logistiky spol. C.S. CARGO a.s. pro leta 2012 - 2014
Překlad názvu: The Business and Marketing Strategy of the Divivision of Logistics of the Company C.S.CARGO ltd. for Years 2012-2014
Autoři: Martincová, Tereza ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Tománek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: C.S.CARGO; logistika; strategie; C.S.CARGO; logistics; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29570

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81892


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet