Název:
Konkurenční výhoda firmy v prostředí internetu
Překlad názvu:
The competitive advantage of companies in the Internet environment
Autoři:
Jendrisek, Martin ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá otázkou konkurenční výhody u firem provozujících své podnikání v prostředí internetu a analyzuje faktory, které v tomto prostředí konkurenční výhodu vytvářejí. Cílem práce je pojmenování těchto faktorů a doporučení pro firmy, jak konkurenční výhodu vytvářet.The work deals with the question of competitive advantage firms operating in the Internet environment, and analyzes the factors, which in this environment creates a competitive advantage. The goal is to name these factors and recommendations for firms, how to create competitive advantage.
Klíčová slova:
konkurence; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; competition; competitive advantage; competitiveness
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29403