Název:
Komerční využití sociálních sítí
Překlad názvu:
The Commercial Use of Social Networks
Autoři:
Veverka, Lukáš ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce ukazuje možnosti komerčního využití sociálních sítí. Nejprve autor krátce popisuje vybrané sociální sítě a na mapě světa ukazuje vývoj preferencí uživatelů v jednotlivých státech. Autor sociální sítě porovnává podle počtu registrovaných uživatelů, podle pozice serveru a denní unikátní návštěvnosti. Detailněji je pak popsána situace v České republice a sociální síť Facebook. V další kapitole se práce věnuje marketingu na sociálních sítích a novým možnostem zacílení reklamy. Popsány jsou možnosti prezentace a modely reklamy na sociální síti Facebook, který nám poslouží k názorné ukázce využití pro internetový obchod. Poslední část práce ukazuje praktický příklad využití pro internetový obchod Kartellshop.cz. Ukázány jsou možnosti prezentace, budování komunity, reklamní kampaň a propojení webových stránek se sociální sítí.This thesis demonstrates the possibility of commercialization of social networks. First, author briefly describes selected social networks and shows the development of users preferences, in each country, on the world map. Author compares social networks by the number of registered users, according to the position of server and daily unique turnout. Situation in Czech Republic and the social network Facebook are described more extensively. Next chapter is devoted to work of marketing used on social networks and new opportunities to target advertising. Described are the possibilities of presentation and advertising models on social network site Facebook, which we show to illustrate the using of the online store. The last part of the work shows us practical example of use of online store Kartellshop.cz, possibilities of presentations, community building, advertising campaign and web site links to social networks.
Klíčová slova:
Facebook; Internetová reklama; Marketing; Sociální sítě; Facebook; Internet advertising; Marketing; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29393