Název:
Product placement v hudebních videoklipech v České republice
Překlad názvu:
Product placement in music videos in Czech Republic
Autoři:
Pajerová, Hedvika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V mé bakalářské práce se zabývám zmapováním současné situace, která panuje v České republice v oblasti product placementu v hudebních videoklipech. Analýza situace je založena na rozboru českých i zahraničních videoklipů a na rozhovorech s odbornou veřejností. Vztah laické veřejnosti k product placementu postihuji pomocí dotazníkového šetření provedeného pouze online. V závěru praktické části je nastíněno konkrétní řešení product placementu ve videoklipu nezávislé, tedy undergroundové, české kapely. Tato akademická práce by měla přispět k většímu rozšíření product placementu v prostředí českých hudebních videoklipů.In my thesis I mapp the current situation prevailing in the Czech Republic in the area of product placement in music videos. The analysis of situation is based on an analysis of Czech and foreign music videos and interviews with experts. General public's view via product placement affects survey conducted online only. In conclusion of the practical part of my thesis is case study for product placement in music video for independent, underground, Czech band. This academic work should contribute to more widespread product placement in the environment of Czech music videos.
Klíčová slova:
audiovizuální dílo; hudba; marketingová komunikace; product placement; videoklip; audiovisual work; marketing communication; music; product placement; video
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29331