Název:
Analýza trhu CRM systémů
Překlad názvu:
Market analysis of the CRM systems
Autoři:
Doležel, Pavel ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- řízení vztahů se zákazníky. V práci je vysvětlen odlišný pohled na tuto zkratku, která se většinou zaměňuje s termínem CRM systém. Problematiku řízení vztahů se zákazníky bychom měli chápat, jako celopodnikovou strategii přístupu k zákazníkovi kde k dosažení této koncepce využíváme právě nejrůznější CRM nástroje, tedy CRM systémy. Práce se dále zabývá odlišnou architekturou, funkcionalitou a typy CRM systémů. Informační systémy se neustále vyvíjejí, a proto je součástí práce také popis základních trendů v tomto odvětví. Hlavním cílem je analýza českého trhu CRM systémů. CRM systémů je na českém trhu opravdu mnoho, a zákazník se obtížně orientuje. V práci je uveden kompletní seznam všech dostupných produktů. Následně je trh rozdělen na 3 části podle velikosti podniku, kam by měl být daný systém implementován. Ke každému segmentu byly, podle zvolených kritérií, vybrány 3 CRM produkty, které jsou důkladněji zanalyzovány.The first goal of this paper is to expound the term CRM (Customer Relationship Management.) This thesis explains different views on this shortcut, which is usually confused with the term CRM system. We should understand the idea of customer relationship management as an enterprise-wide strategy approaching the customer. To achieve this concept, we use a variety of CRM tools, such as CRM systems. The study also deals with a different architecture, functionality, and types of CRM systems. Information systems are constantly evolving, so the description of basic trends in this industry is also one of the goals of this paper. The main objective is to analyze the Czech market of CRM systems. There are a lot of different systems available on the market, so it's really difficult for the customer to have a good grasp about the market. The thesis contains a complete list of all available products. The market is divided into three parts, according to size of the company, where should the system be implemented. Based on the chosen criteria, three CRM systems are closely analyzed for each segment.
Klíčová slova:
CRM; CRM systém; podnikový informační systém; řízení vztahu se zákazníky; CRM; CRM system; customer relationship management; Enterprise information systems
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29295